۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7467426
T T
۰ نفر
نماینده مردم بندرگز و کردکوی از شهرک صنعتی آق قلا بازدید کرد ...........................................................
گرگان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/08/87 داخلی.سیاسی.مجلس.نماینده.
نماینده مردم شهرستانهای بندرگز، کردکوی و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی آق قلا و چندین واحد صنعتی در این شهرک بازدید کرد.
"محمدجواد نظری مهر" امروز از مرکز در حال ساخت خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی و مجتمع کارگاهی این شهرک بازدید و با خدمات قابل ارایه در این مرکز آشنا شد.
عملیات اجرایی ساخت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار با مساحت 4 هزار مترمربع و اعتبار 38 میلیارد ریال در هفته دولت امسال آغاز شده است.
نماینده مردم غرب گلستان همچنین از واحدهای صنعتی دانش پژوهش فجر (تولیدکننده انواع یخچال های بانک خون ) و واحد درحال ساخت تولید انواع داروهای دامپزشکی شرکت کیمیارشد گرگان که با همکاری متخصصین خارجی و مشارکت دو شرکت چینی و اسپانیایی و با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال در حال ساخت می باشد، نیز بازدید کرد.
شرکت کیمیا رشد گرگان هم اکنون تولیدکننده انواع مکمل های غذایی دام و طیور بوده و واحد داروسازی خود را در فاز دوم طرح در دست اجرا دارد.
همچنین "نظری مهر" از شرکت رشد دانه گرگان تولیدکننده انواع مکمل و داروهای دام و طیور و ابزیان بازدید کرد.
واحد تولیدی رشددانه گرگان تنها واحدی است که در سطح کشور موفق به دستیابی دانش سنتز ویتامین E شده و دانش تولید این ویتامین تاکنون تنها در انحصار چند کشور صنعتی جهان بوده است.
7469/601/579 شماره 299 ساعت 14:39 تمام
۰ نفر