۶ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7466920
T T
۰ نفر
المپیاد پینگ پنگ بانوان سازمان تامین اجتماعی کشور در گرگان آغاز شد ...................................................................
گرگان ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/08/87 داخلی.ورزشی.المپیاد.
گرگان ـ سومین المپیاد کشوری بانوان سازمان تامین اجتماعی در رشته ورزشی "پینگ پنگ" روز دوشنبه در "سالن ورزشی آزادی" گرگان آغاز شد.
در این المپیاد 88 ورزشکار زن از 22 استان کشور به مدت چهار روز در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت می پردازند.
این المپیاد صبح امروز با بازی تیم های پینگ پنگ "مازندران و تهران" کار خود را آغاز کرد.
"نصرت بابایی" مشاور استاندار گلستان در امور بانوان در مراسم افتتاح این المپیاد طی سخنانی بر نقش ورزش در سلامتی و تندرستی افراد جامعه به ویژه بانوان تاکید کرد و گفت: باید با ترویج فعالیت های ورزشی در بین بانوان و همچنین ورزش قهرمانی زمینه شادابی و پویایی بانوان جامعه را فراهم کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت های سازمان تامین اجتماعی استان در بخش درمان ارایه کرد.
"رمضان زینلی" گفت: در بخش ورزش بانوان نیز فعالیت ها و دستاوردهای خوبی در سازمان تامین اجتماعی استان انجام شده و شاهد کسب افتخاراتی در این بخش بوده ایم.
وی افزود: رتبه اول بانوان ورزشکار سازمان در رشته های آمادگی جسمانی و والیبال در کشور در سالهای گذشته بخشی از موفقیت های بانوان سازمان تامین اجتماعی استان بوده است.
سومین المپیاد پینگ پنگ بانوان سازمان تامین اجتماعی کشور روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در گرگان به کار خود پایان می دهد. ک/3 7463/601/579/508 شماره 183 ساعت 13:42 تمام
۰ نفر