۲۹ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7464877
T T
۰ نفر
تیم فوتبال دسته دومی "باری" ارومیه نیازمند حمایت مسوولان استانی است ..................................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/07/87 داخلی.ورزشی.فوتبال.
رییس هیات فوتبال آذربایجان غربی، حضور تنها نماینده فوتبال این استان در پیکارهای دسته دو قهرمانی باشگاههای کشور را نیازمند مساعدت و حمایت مسوولان استانی اعلام کرد.
عزیز حافظی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بامساعدت فدراسیون فوتبال و استاندار آذربایجان غربی پس از گذشت چندین سال فوتبال این استان روز ششم آبان ماه سال جاری در اولین دیدار خود میهمان تیم مس کرمان خواهد بود.
وی، گفت: هم اکنون هدایت تیم فوتبال " باری" ارومیه را " بهمن صالحنیا" بر عهده دارد و در حال حاضر نیز بیشتر بازیکنان این تیم بومی بوده و شش بازیکنان از انزلی در ترکیب این تیم قرار دارند.
وی در ادامه افزود: در صورت موافقت مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان غربی می توانیم با استفاده از سهم یک درصد بودجه اعتبارات سازمانهای دولتی بهره ـ منده شد و این تیم را روانه رقابتهای دسته دو کشور کنیم.
پیش تر بهمن صالحنیا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرده بود: هنوز هیچ قراردادی برای هدایت تیم فوتبال ارومیه با وی، بسته نشده است.
وی، گفت: در مدت حضورم در این استان شاهد علاقه فراوان جوانان و مردم به فوتبال بوده و امیدوارم آذربایجان غربی از فرصت پیش آمده برای حضور فوتبال در رقابتهای قهرمانی دسته 2 برای معرفی توانمندیهای خود بهره ببرد.
تیم فوتبال منتخب آذربایجان غربی، در دیدار چند جانبه ای تیم های فوتبال عراق، ترکیه، جهموری آذربایجان که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود، موفق شد با پشت سر گذاشتن رقبای خود مقام قهرمانی را برای فوتبال این استان به ارمغان بیاورد.
1724/1139/587 شماره 272 ساعت 14:50 تمام
۰ نفر