۲۰ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7461374
T T
۰ نفر
نبود جاده" کمربندی"، مهمترین مشکل شهر "بروجن" است ....................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/07/87 داخلی.اجتماعی.ترافیک ساکنین شهر"بروجن" درچهارمحال وبختیاری، نبود جاده کمربندی را مهمترین معضل این شهر می دانند وبرلزوم چاره اندیشی مسوولان برای حل این مشکل تاکید دارند.
مردم وتاکسیداران بروجن معتقدند: نبود کمربندی وعبور وسایل نقلیه سنگین از مرکز شهر همواره مشکلات ترافیکی زیادی را برای اهالی به دنبال دارد.
" لطف اله آزادی "یکی از اهالی شهربروجن درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: ترافیک، آلودگی صوتی وبروزمداوم تصادف ناشی ازتردد چشمگیر وسایل نقلیه سبک و سنگین همواره در مرکز شهر به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. وی بابیان اینکه بروجن از لحاظ جمعیتی دومین شهرپرجمعیت چهارمحال وبختیاری است، تلاش مسوولان برای ایجاد کمربندی و کاهش مشکلات ترافیکی بروجن بعنوان یکی از نیازهای اساسی این ، شهر ضروری است.
رییس شورای اسلامی شهر بروجن با تایید مشکل مردم گفت: این شهر کمربندی ندارد و درعین حال دو محورترانزیتی مهم استان از شهرکردـ لردگان و نیز مبارکه- شهرکرد از غرب و شامل این شهر می گذرد.
"خدابخش خدارحمی" گفت: همکاری مسوولان برای تسریع در اجرای طرح کمربندی به عنوان یک پروژه اولویت دار ضروری است.
شهرداربروجن نیز در این باره می گوید: برای احداث کمرندی درغرب شهر حدود سه کیلومترزمین آزادسازی شده وتحویل راه وترابری شده است. "محمدعلی شفیع زاده"با بیان اینکه برای آزادسازی این زمینها 5/2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برخی توافقات نیز با مالکان ازجمله واگذاری زمین معوض وتغییرکاربری صورت گرفته افزود: احداث کمربندی غرب شهر باید توسط راه ترابری صورت گیرد. وی گفت: ترافیک ناشی ازآمددوشدوسایل نقلیه از محور ترانزیتی لردگان به مرکز استان درخیابان ملت بروجن تراکم محسوسی راروزانه بهمراه دارد تاجایی که هر روزشاهد وقوع چند تصادف دراین بلوار می باشیم. وی از راه وترابری خواست تا هرچه زودترنسبت به اجرای طرح کمربندی غرب این شهر اقدام نماید. شفیع زاده گفت: برای احداث کمربندی در شمال شهر و ساماندهی ترافیک ناشی ازمحورمبارکه به شهرکرد نیز به آزادسازی چهارکیلومتر از زمینهای مسیراین طرح نیاز است در حالی که شهرداری با کمبود اعتبار مواجه است.
شهربروجن با 50 هزار نفر جمعیت در60 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.
671/546 شماره 305 ساعت 14:51 تمام
۰ نفر