۲۰ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7461141
T T
۰ نفر
استاندار اردبیل: هیچ دولتی به اندازه دولت نهم برای اجرای عدالت تلاش نکرد .....................................................................
پارس آباد، اردبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/07/87 داخلی.اقتصادی.عمرانی.
استاندار اردبیل گفت: هیچ دولتی به اندازه دولت نهم در راستای رفاه عمومی، عمران، آبادانی کشور و اجرای عدالت در جامعه تلاش نکرده است.
علی نیکزاد روز شنبه در جلسه شورای اداری پارس آباد مغان افزود: دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد به عنوان دولت کار، تلاش، عدالتخواه و اعاده کننده عزت و اقتدار ملی بوده و این نعمت بزرگی برای ملت ایران محسوب می شود.
وی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به لحاظ اشرافیت کامل بر امور ، عملکرد دولت نهم را تایید کرده و بر پشتیبانی خود از فعالیت های این دولت تاکید دارند.
وی مدیران دستگاههای اجرایی استان را خادمان ملت دانست و گفت: همه باید صادقانه و با تمام توان برای حل مشکلات جامعه تلاش کنیم.
وی بااشاره به این که در ایام دهه فجر امسال 489 پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی و خدماتی با سه هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار در این استان به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: هم اکنون 14 پروژه بالای پنج میلیارد ریالی در شهرستان پارس آباد در دست اجراست.
نیکزاد افزود: همزمان با دهه فجر امسال 66 طرح مهم سرمایه گذاری و عمرانی با 400 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح خواهد شد.
وی به سیاست اشتغال و طرح بنگاههای کوچک اقتصادی اشاره کرد و گفت: 70 هزار میلیارد ریال برای ایجاد بنگاههای زودبازده در استان تصویب شده که سهم پارس آباد از این مبلغ 400 میلیارد ریال است.
وی افزود: در توزیع اعتبارات و طرحهای مختلف عمرانی و سرمایه گذاری در استان عدالت را اجرا می کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه خواستار رفع نیازهای اساسی این شهرستان شد.
وکیل سپه، بر لزوم تسریع در اجرای طرحهای نیمه تمام از جمله بیمارستان 120 تختخوابی، بازسازی شبکه های آبرسانی، مرمت قلعه اولتان، ارتقای فرمانداری پارس آباد به فرمانداری ویژه، بازگشایی فرودگاه و گمرک تازه- کند، اکتشاف نفت مغان، پذیرش دانشجو در آموزشکده کشاورزی مغان و ارتقای آن به دانشکده کشاورزی و حل مشکلات عشایر و کشاوزران تاکید کرد.
شهرستان پارس آباد با 164 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.ک/3 7121/594/618/587 شماره 063 ساعت 10:25 تمام
۰ نفر