۲۰ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7461119
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه الغدیر یزد: حراست از انقلاب اسلامی وظیفه اصلی بسیجیان است ....................................................................
یزد ، ابرکوه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/07/87 داخلی.اجتماعی.بسیج.رزمایش.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن وظیفه اصلی پاسداران و بسیجیان است. به گزارش ایرنا سردار " محمد علی الله دادی " روز شنبه در مراسم پایان رزمایش پیروان ولایت بسیجیان شهرستان ابرکوه افزود: ما باید در راه حفظ انقلاب اسلامی تلاش کنیم و عزت و افتخاری را که حضرت امام (ره ) ، شهدا و ایثارگران بوجود آوردند زنده نگه داریم.
وی اضافه کرد: شهیدان گرانقدر با تمام وجود ایثار کردند تا راه و رسم انبیاء و اولیای خداوند در جامعه زنده بماند.
سردار الله دادی گفت: برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ، بسیج برای همیشه ماندگار خواهد ماند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد همچنین اظهار داشت: شرکت نیروهای بسیجی در اردوها و رزمایش ها علاوه بر گذراندن آموزشهای نظامی و تاکتیکی ، زمینه ساز رشد سیاسی اجتماعی بسیجیان خواهد بود.
امام جمعه ابرکوه هم در این رزمایش خطاب به بسیجیان گفت: شما نیروهای مخلص این جامعه هستید و دشمن از شما حراس دارد و در صحنه بودن شما انقلاب اسلامی را بیمه می کند.
حجت الاسلام " ابوالقاسم غفوری " افزود: توطئه های دشمنان بواسطه حضور شما در صحنه های انقلاب یکی پس از دیگری نقش برآب می شود.
فرمانده سپاه ناحیه ابرکوه نیز گفت:رزمایش پیروان ولایت باحضور چهار گردان عاشورا در منطقه عملیاتی غدیر ابرکوه برگزار شد.
سرهنگ " علی فاتحی " افزود: در این رزمایش بیش از یک هزار و 500 نفر از بسیجیان گردان عاشورا شرکت داشتند.
وی آمادگی پایدار، بالا بردن توان رزمی و تقویت بنیه اعتقادی بسیجیان را از اهداف برگزاری رزمایش عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان با حضور دربیش از 30 کلاس تاکتیکی،فرهنگی رزمی واردویی، توان نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
7539/1027/ 607 شماره 041 ساعت 10:03 تمام
۰ نفر