۱۸ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460927
T T
۰ نفر
رییس جمهوری از استقبال مردم خراسان شمالی قدردانی کرد ....................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/07/87 داخلی.سیاسی.هیات دولت.بجنورد.
رییس جمهوری در پایان دومین سفر استانی خود به خراسان شمالی از حضور باشکوه و استقبال مردم این استان از دولت نهم در جریان سفر به این خطه قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا دکتر "محمود احمدی نژاد" عصر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: حضور گسترده مردم خراسان شمالی به خصوص مردم بجنورد در مراسم استقبال از رییس جمهوری مسوولیت دولت را دوچندان کرده است.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان خراسان شمالی با استقبال بی نظیر خود از خدمتگزاران خود در دومین دور سفر استانی عظمت ملت ایران را به تصویر کشیدند.
رییس جمهوری اظهار داشت: مردم این استان با همایش پرشور خود تیر خلاصی بر توطئه های دشمنان شلیک کرده و بار دیگر روحیه دشمنان را منهدم کردند.
دکتر احمدی نژاد بیان کرد: در ایران مردم به صورت خودجوش و سرزنده و شاداب حافظ آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی خود هستند.
وی استان خراسان شمالی را خطه ای تمدن ساز دانست و گفت: فضای حاکم بر این استان سرشار از صمیمیت و برخوردار از تمدن و ارزشهای اسلامی است که اقوام مختلف در کنار یکدیگر با صفا زندگی می کنند.
رییس جمهوری گفت: مردم خراسان شمالی الگوی ملت هستند و جامعه ای متعالی را با ایجاد فضای صمیمی به نمایش می گذارند.
دکتراحمدی نژاد بار دیگر با تشکر و قدردانی از اقشار مختلف مردم خراسان شمالی در استقبال از رییس جمهوری و هیات دولت افزود: این حضور مسوولیت ما را برای ادامه خدمتگزاری مضاعف کرد.
وی گفت: مدیران استان خراسان شمالی در اجرای مصوبات دور اول هیات دولت توفیق خوبی داشتند و باید این روند را در اجرای مصوبات دور دوم نیز انجام دهند.
او اظهار داشت: مدیران خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند به طوری که احساس نوکری در آنها خروشان باشد و مشکلات مردم را مرتفع کنند.
رییس جمهوری گفت: خراسان شمالی دارای استعدادها و قابلیتهای مناسب برای پیشرفت و توسعه است و باید نیروهای مستعد از این امکانات برای پیشرفت استان بهره بگیرند.
دکتر احمدی نژاد افزود: رسانه ها نیز در امر خدمتگزاری مسوولان را یاری کنند و مصوبات هیات دولت را به اطلاع مردم برسانند و پیگیر اجرای مصوبات باشند.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید هر جایی که مشکل و مانعی وجود دارد با انتقاد سازنده گوشزد کرده و راهکار ارایه دهند.
رییس جمهوری به رسانه های استان خراسان شمالی توصیه کرد تا فضای صمیمی موجود بین مردم و مسوولان را با اطلاعرسانی درست حفظ نمایند.
دکتر احمدی نژاد در پایان از فعالیت رسانه ها در انعکاس اخبار دومین سفر رییس جمهوری و هیات دولت به خطه خراسان شمالی قدردانی کرد. ک/2 2712/626/659 شماره 426 ساعت 18:43 تمام
۰ نفر