۱۸ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460765
T T
۰ نفر
مسائل و مشکلات ورزش بانوان شهرستان کلاله بررسی شد ...............................................
کلاله ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/07/87 داخلی.ورزشی.بانوان.
مسائل و مشکلات ورزش بانوان شهرستان کلاله روز پنجشنبه با حضور مسوولان تربیت بدنی استان گلستان در این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول امور بانوان تربیت بدنی گلستان در این جلسه گفت: اختصاص امکانات و اعتبارات ورزشی ویژه بانوان در سطح شهرهای استان، ارتباط مستقیم با کیفیت فعالیت بانوان در رشته های مختلف ورزشی دارد.
"الهه غیناقی" افزود: بانوان ورزشکار گلستانی در رشته های مختلف المپیاد ورزش امسال موفقیت های قابل توجه ای کسب کردند که حاکی از توجه به امر ورزش بانوان در مناطق مختلف استان است.
وی گفت: با توجه به نقش ورزش در شادابی و سلامت روح و جسم انسان بخصوص بانوان و دختران جوان که در سنین مختلف نیاز به ورزش دارند، توجه و برنامه ریزی برای این قشر ضروری است.
رئیس اداره تربیت بدنی کلاله نیز گفت: در هر یک از هیئت های ورزشی این شهرستان یک نایب رییس، امور بانوان را به عهده دارد و به امور مربوط به ورزش بانوان رسیدگی می کند.
"اله نورامان نفس" افزود: اعتبارات و امکانات ورزش بانوان با توجه به امکانات موجود و کم و کیف فعالیت آنان در رشته های مختلف در اختیار آنان قرار می گیرد.
وی گفت: یک سالن سرپوشیده ورزشی ویژه بانوان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در شهرک "امام علی "(ع) کلاله در دست احداث است که بودجه آن از محل اعتبارات سفر اول هیئت دولت به استان گلستان تامین می شود. ک/2 /7478/622/602 شماره 258 ساعت 13:49 تمام
۰ نفر