۱۸ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460564
T T
۰ نفر
دادستان اردبیل خواستار ساخت فیلم های کوتاه مستند برای مقابله با هجمه های دشمنان شد ....................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/07/87 داخلی.اجتماعی.هفته ناجا.
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خواستار ساخت فیلم های کوتاه آموزشی مستند برای مقابله با هجمه های ضد فرهنگی دشمنان شد.
فردین ارژنگی روز پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای تخصصی پلیس اردبیل گفت: در شرایطی که تهاجم ضدفرهنگی دشمنان از طریق گیرنده امواج ماهواره ای خانواده ها و جوانان ایرانی را تهدید می کند، ساخت این فیلم ها با استناد به باورهای دینی و تعالیم معنوی اثر بخشی بیشتری داشته و دفاع مناسبی در مقابل این هجمه هاست.
وی افزود: مشاهده فیلم ها و مستندات آگاهی های لازم را به نسل جوان داده و آنها را در برابر هجمه ها و توطئه های ضدفرهنگی دشمنان بیمه می کند.
وی، آموزش و اطلاع رسانی را از کارسازترین ابزارتاثیرگذار درافکار عمومی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: برپایی نمایشگاههای تخصصی باور عمومی مردم را افزایش داده و بینش عمومی آنها نسبت به عواقب آسیب های اجتماعی را تقویت می کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی، بر لزوم حضور دانش آموزان در نمایشگاههای نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: معضل اعتیاد و گرایش به مواد مخدر از تهدیدات فراروی جامعه ماست و دانش آموزان باید با حضور و مشاهده مستندات موجود از عواقب این معضلات در قالب عکس، پوستر و فیلم کوتاه آگاهی های لازم را کسب کنند.ک/3 594/618/587 شماره 048 ساعت 09:45 تمام
۰ نفر