۱۳ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7458420
T T
۰ نفر
اوقاف مازندران 100 میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت استان کمک کرد ...................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/07/87 داخلی.اجتماعی.اوقاف.دانش آموزان.مازندران.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی مبلغ یکصد میلیون ریال از سوی این اداره کل به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.
حجت الاسلام "سیف اله سهرابی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساری افزود: این مبلغ در قالب کارفرهنگی و بسته های لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند بویژه در روستاهای مازندران اهدا شده است.
وی اظهارداشت : برای اینکه بتوانیم در جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند قدم برداریم باید فرهنگ وقف کردن را در بین مردم گسترش دهیم و این فرهنگ باعث می شود تا بخشی از درآمدهای موقافات در راه کمک به مستمندان هزینه شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اینکه آینده مملکت در دست دانش آموزان این کشور است گفت : دانش آموزان آینده سازان کشور و جامعه خواهند بود و از بین همین دانش آموزان نیازمند، با همت و تلاش مسوولان بویژه معلمان مسوولیت کشور را به عهده خواهند گرفت.
طبق آمار رسمی در سال تحصیلی جاری 13 هزار و 462 دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره ) مازندران قرار دارند. ک/3 609/402/508 شماره 155 ساعت 12:19 تمام
۰ نفر