۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7456880
T T
۰ نفر
تسهیلات مناسب سازی اسکان گردشگران در همدان داده می شود ....................................................
همدان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/07/87 داخلی.فرهنگی.گردشگری.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: تسهیلات مناسب سازی برای اسکان گردشگران در این استان داده می شود.
"علیرضا ایزدی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به افرادی که موافق هستند مسافران را در خانه های خود اسکان دهند مجوز و تسهیلات مناسب داده می شود.
وی اضافه کرد: طرح ساماندهی اماکن استیجاری و خصوصی در همدان برای رفع مشکل اقامت مسافران اجرا می شود.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه میزان تخت های اقامتی در همدان خیلی محدود است برای استانداردسازی خانه های افرادی که موافق هستند مسافران را اسکان دهند مجوز و تسهیلات مناسب داده می شود.
وی گفت: 70 درصد هزینه های مناسب سازی خانه ها برای اقامت گردشگران به صورت تسهیلات برای تقویت و حمایت از بخش خصوصی داده می شود.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 242 تخت با استانداردسازی خانه ها به مجموعه تخت های اقامتی در استان افزوده شده است.
ایزدی همچنین تعداد تخت های اقامتی همدان را یک هزار و 577 تخت عنوان کرد و افزود: این میزان در مقایسه با دیگر استان های گردشگری کشور بسیار اندک است.
استان همدان دارای یک هزار و 700 اثر تاریخی و فرهنگی است که 504 اثر آن ر فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. ک/3 7521/564/1139 شماره 281 ساعت 13:46 تمام
۰ نفر