۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7456820
T T
۰ نفر
سرمربی ماشین سازی تبریز: واگذاری این تیم به بخش خصوصی منتفی شد ..............................................................
تبریز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/07/87 داخلی.ورزشی.فوتبال.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: واگذاری این تیم به بخش خصوصی منتفی شد.
اصغر اعتباری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به خبرهای هفته های اخیر مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم به بخش خصوصی و یا انتقال آن به شهر دیگر ، افزود: این تیم همچنان با حمایت هواداران و اداره کل بدنی استان و کمک یک درصد ورزش کارخانه ماشین سازی اداره خواهد شد.
وی اظهار داشت: با پیوستن "جعفر مهره کش" دروازه بان تیم تراکتورسازی به تیم ماشین سازی، ترکیب نهایی تیم مشخص شده و ماشین سازی با ترکیبی کاملا بومی ، جوان و شاداب در مسابقات دسته اول حضور خواهد یافت.
اعتباری گفت: پس از انجام مراسم قرعه کشی و مشخص شدن حریفان، ماشین سازان با چهره ای متفاوت تر از سال های قبل در مسابقات حاضر خواهند شد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که به مسابقات دسته دو سقوط کرده بود با موافقت کمیته برگزاری مسابقات لیگ دسته یک به همراه تیم های تراکتورسازی، شهرداری و پتروشیمی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در رقابت های فصل 88 - 87 فوتبال دسته اول حضور خواهند داشت.ک/3 7233/586/546 شماره 221 ساعت 13:08 تمام
۰ نفر