۲۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7453260
T T
۰ نفر

چند خبر کوتاه از قم

۲۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7453260
چند خبر کوتاه از قم ......................
قم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/06/1387 داخلی.اجتماعی.اخبارکوتاه.
*قم *درپی وقوع دو فقره تصادف درجاده حاجی آباد و سلفچگان قم، یک نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس قم، ماموران پلیس پس از اطلاع از وقوع یک فقره تصادف در سه راهی امامزاده طیب طاهر درجاده حاجی آباد، به محل اعزام و مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پیکان به رانندگی حسین 50 ساله با یک دستگا نیسان وانت به رانندگی ابوالفضل برخورد که راننده پیکان به علت شدت جراحات وارده دردم فوت کرده است. برپایه این گزارش درپی واژگونی یک دستگاه پراید به رانندگی مهدی با پنج سرنشین در محور قم - سلفچگان، کلیه سرنشینان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
*** *قم *شهردار منطقه دو از اتمام عملیات عمرانی فازدوم بوستان امام علی (ع) خبر داد. احمد ترکمن افزود: با هدف گسترش و توسعه فضای سبز عملیات اجرایی فاز دوم بوستان امام علی (ع) درخیابان سلامت واقع در منطقه نیروگاه به اتمام رسیده که با بهره برداری ازاین بوستان سرانه فضای سبزمنطقه افزایش خواهد یافت.وی ادامه داد: مساحت این بوستان هفت هزار و 700 متر مربع می- باشد که با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال به اتمام رسید. وی ادامه داد: علاوه بر توسعه فضای سبز، نصب مبلمان شهری و پارکینگ ، احداث چهار زمین ورزشی شامل بسکتبال ، فوتبال ،والیبال و بدمینتون دراین بوستان پیش بینی و اجرا شده است.
*** *قم 17* هزار دانش آموز کلاس اولی دراستان قم وارد کلاس درس شدند.
به گزارش ایرنا، درآیین جشن شکوفه ها که روز گذشته برگزار شد،دانش آموزان کلاس اول به همراه خانواده های خود، با محیط درس و با معلمان خود آشنا شدند. رییس سازمان آموزش و پرورش قم دراین مراسم گفت: 300 کلاس درس در سطح استان اختصاص به دانش آموزان کلاس اولی یافت. وی ادامه داد: ما باید جاذبه هایی را در مدارس ابتدایی برای دانش آموزان ایجاد کنیم.
550/548 شماره 356 ساعت 15:50 تمام
۰ نفر