۲۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7452865
T T
۰ نفر
مدیر توسعه گردشگری فارس : در جذب سرمایه گذاری گردشگری ضعیف هستیم ................................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/06/87 داخلی.فرهنگی.گردشگری.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس گفت: با وجود جاذبه های گردشگری منحصر به فرد در فارس، این استان در جذب سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ضعیف است.
به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا،" احمدرضا نقیب زاده" افزود: روان سازی امور اجرایی از جمله ضرورت ها برای رونق بخشیدن به سرمایه گذاری گردشگری است.
وی اظهار داشت: در همین رابطه تهیه فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و واگذاری این فرصت ها به سرمایه گذاران از برنامه های اصلی شرکت توسعه گردشگری است.
نقیب زاده با بیان اینکه چهار شیوه ارائه خدمات برای توسعه گردشگری در فارس به تصویب رسیده است، گفت : در شیوه اول تعریف طرح، مکان یابی، دریافت مجوزها و تامین زمین توسط شرکت انجام و پروژه به سرمایه گذار واگذار می شود.
وی ادامه داد: در شیوه دوم تعریف طرح و مکان یابی توسط سرمایه گذار انجام شده و دریافت مجوز و تامین زمین توسط شرکت صورت می گیرد.
او افزود: در شیوه سوم تعریف طرح توسط سرمایه گذار بر روی زمین متعلق به خود سرمایه گذار انجام شده و دریافت مجوز را شرکت انجام می دهد.
نقیب زاده در مورد شیوه چهارم ارائه خدمات این شرکت اظهار داشت: این شیوه مربوط به سرمایه گذاری در بناهای تاریخی است که متقاضیان احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی به صندوق احیا و بهره برداری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری معرفی می شوند.
وی گفت: شیوه های حمایتی شرکت توسعه گردشگری فارس در ستاد جذب و تشویق سرمایه گذاری استانداری به تصویب رسیده و نوید بزرگی برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در زیر ساخت های گردشگری استان است.ک/1 7380/677/ 607 شماره 396 ساعت 17:33 تمام
۰ نفر