۲۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7452823
T T
۰ نفر
مربیان پرورشی باید در جهت کاهش ترس و اضطراب دانش آموزان گام بردارند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/26 رییس گروه راهنمایی سازمان آموزش وپرورش استان قزوین خواستارگام برداشتن مربیان پرورشی در جهت کاهش ترس و اضطراب دانش آموزان شد.
مختار مقدسی روز سه شنبه درحاشیه نواخته شدن زنگ جوانه ها ویژه دانش - آموزان پایه اول راهنمایی در گفت و گو با ایرنا افزود: رشد و بلوغ دوران نوجوانی و ویژگی های خاص دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی در گرو فراهم نمودن برنامه های متناسب باآنها وشرایط بهتر برای ادامه تحصیل دانش آموزان می باشد .
وی با اشاره به برگزاری این مراسم اضافه کرد: با توجه به اینکه درآستانه شروع سال تحصیلی جدید قرارداریم این طرح به ابتکار استان قزوین برای دانش - آموزان پایه اول راهنمایی برگزار می شود که در صورت موفقیت این طرح در کل کشور اجرا خواهد شد .
رییس گروه راهنمایی سازمان آموزش و پرورش استان قزوین اهداف اجرای این طرح را آشنا نمودن دانش آموزان با محیط مدارس راهنمایی ، آشنایی با دروس مختلف ،آشنایی با گروه همسالان و دوستان جدید ذکر کرد .
مقدسی درادامه تعداد مدارس راهنمایی را 465 مدرسه و تعداد دانش آموزان را 61 هزار نفر و کلاسها را دو هزارو400 کلاس درس ذکر کرد و اظهار داشت : امسال 16 هزار و 500 دانش آموز در 766 کلاس درس مشغول تحصیل خواهند بود .
استان قزوین دارای 240 هزار دانش آموز می باشد.ک /2 7388/ 3404/1547 شماره 354 ساعت 16:16 تمام
۰ نفر