۲۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7452696
T T
۰ نفر
دوران دفاع مقدس سراسراز دلاور مردی ها و شجاعت های جوانان است ..........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/06/87 داخلی.اجتماعی.دفاع مقدس.
شهرری - یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس سراسر از دلاورمردی ها و شجاعت های جوانان است.
سردار "مصطفی آجرلو" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان و نوجوانان رزمنده در زمان جنگ با فنون جنگی آشنایی نداشتند، افزود: آنان با افتخار سلاح در دست می گرفتند ودر حین جنگ شروع به یادگیری فنون رزمی می کردند.
وی تاکید کرد: این باعث افتخار مادران و پدران ایرانی است که چنین جوانانی را تربیت کرده و به جبهه های نبرد فرستاده اند.
آجرلو اظهار داشت: همین جوانان و نوجوانان در شب های عملیات بی محابا به دل دشمن می زدند و به پیروزی های بزرگ دست می یافتند.
او که در عملیات های بیت المقدس، فجر مقدماتی، فاو و غیره حضور داشته می گوید: من به چشم خود دیدم که این جوانان در عملیات ها چه جسورانه و از جان گذشته به دشمنان حمله کرده و آنان را تارو مار می کردند.
این فرمانده دفاع مقدس گفت: ما باید به نسل جوان بگوییم که پدران و برادران آنان در آن زمان با کمترین سلاح و تنها با نورایمان به استقبال دشمن می رفتند و از میدان های نبرد پیروز بیرون می آمدند.
وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه نقش اساسی در پیروزی مردم ایران در دفاع مقدس ایفا کردند افزود: اگر سپاه و بسیج نبودند مسلما این پیروزی های امروز به دست نمی آمد.
سردار آجرلو تاکید کرد: استکبار جهانی امروز به دنبال این است که جوانان ما را از فرهنگ دفاع مقدس و دلارمردی های آن زمان دور کند ولی ما به آنان می گوییم که هیچ گاه موفق نمی شوند.
او گفت: استکبارهمیشه به دنبال منفعت خود است وهیچگاه به منفعت دیگران فکر نمی کند و جوانان باید این موضوع را درک کنند که آنها به فکر ما نیستند.ک 3 7299/ 1644/1840 شماره 227 ساعت 13:17 تمام
۰ نفر