۱۹ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7450419
T T
۰ نفر
یک مسوول راه وترابری:برای افزایش ایمنی محورهای مازندران گام برداشته می شود ......................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/06/87 داخلی.اجتماعی.راه.ترابری.مازندران رییس اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه و ترابری مازندران، گفت: این اداره کل برای افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی این استان گام های اساسی برداشته و برمی دارد.
"اسماعیل فولادی " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تهیه و نصب گاردیل و روشنایی درمحورهای مواصلاتی مختلف مازندران تهیه علایم مخصوص برای آشکارسازی نقاط حادثه خیز وطرح پاکسازی حریم راهها را ازجمله این اقدامات ذکرکرد.
وی نصب علام ایمنی را یکی از عوامل موثر در افزایش ضریب امنیت راهها ذکر کرد.
وی یادآورشد: افزایش حجم ترافیک و تردد زیاد وسایل نقلیه در محورها باعث شده تا نصب انواع علایم ایمنی به منظور یکی از عوامل موثر در افزایش ایمنی راهها مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهارداشت: این علایم از نظر استقرار و جا نمایی بر دو نوع افقی از جمله به صورت چشم گربه ای و خط کشی و عمودی به صورت تابلوهای اطلاعاتی،اخباری و انتظامی است که به عنوان زبان گویای جاده ها محسوب می شوند.
وی گفت: با توجه به اینکه تهیه علایم از محل اعتبارات ملی بوده بنابراین حفاظت و صیانت از آنها باعث صرفه جویی در سرمایه ملی می شود.
مازندران دارای 9 هزارو 789 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.ک/3 506/2501/402 شماره 119 ساعت 12:30 تمام
۰ نفر