۹ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7447439
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامی قم:دریک ماه گذشته 170 فقره سرقت در قم کشف شد ..............................................................
قم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/06/1387 داخلی.اجتماعی.نیروی انتظامی.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: طی ماه گذشته 170فقره سرقت دراین شهرستان کشف و 150 سارق دستگیر شدند.
به گزارش روز شنبه ایرنا، سرهنک عبدالعلی بیرامی افزود: از تعداد سرقتهای صورت گرفته 90 مورد شامل سرقت منزل، مغازه، کیف قاپی و جیب بری بود.
وی همچنین گفت: دراین مدت با اجرای طرح های مختلف کنترل وسایل نقلیه مشکوک و استعلام موتور سیکلت های توقیفی نیز 72 دستگاه موتورسیکلت و هشت دستگاه خودروی مسروقه کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم درادامه بااشاره به دستگیری تعدادی جیب بر و کیف قاپ به شهروندان هشدار داد، دراماکن شلوغ وپرازدحام مثل استادیوم- ها، سینماها، زیارتگاهها، مساجد، بازارها و تفریحگاهها مراقب جیب خود باشند.
از سوی دیگر رییس پلیس امنیت عمومی استان قم نیز از برخورد شدید با سودجویان از فناوری بلوتوث و تهیه و تکثیرکنندگان بلوتوث های مستهجن و فیلم های خانوادگی خبر داد.
سرهنگ مهدی خراسانی افزود: استفاده ناصحیح از بلوتوث یکی از مهمترین معضلات فرهنگی و اخلاقی جامعه امروزی است و تهیه و ارسال بلوتوث های مستهجن و فیلم های خانوادگی مانند مجالس عروسی و حتی استخرهای زنانه بر روی گوشی های همراه توسط تعداد افراد سودجو و بعضا ناآگاه قربانیان را تا مرحله خودکشی پیش می برد.
وی ادامه داد: درصورت شکایت از افراد مبنی بر انتشار فیلم های مبتذل یا خانوادگی از طریق بلوتوث، پلیس وارد عمل شده و به شدت با مرتکبان این قبیل جرایم برخورد خواهد کرد. ک/3 550/548 شماره 228 ساعت 14:35 تمام
۰ نفر