۹ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7447233
T T
۰ نفر
یک داور پینگ پنگ: حضور آماتورها در المپیادهای ورزشی مشکلزا است ..............................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/06/87 داخلی.ورزشی.المپیادها.
یک داور پینگ پنگ گفت:حضور ورزشکاران نیمه حرفه ای در کنار قهرمانان در چارچوب المپیادهای ورزشی حرفه ای موجب کاهش سطح کیفی مسابقات می شود.
محمد زینل فامیله روز شنبه در حاشیه نخستین المپیاد ورزشی دانشگاهیان پیام نور در مشهد به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: دیدارهای قهرمانی همچون محمد بایرام پور و واحد مالمیری باید بگونه ای تنظیم می شد که با همطراز خود رقابت می کردند.
وی افزود: از آنجا که تاکنون به این موضوع توجه نشده شاهد هدر رفتن وقت قهرمانان در رقابتهای دو نفره هستیم.
او گفت: باید مسوولان برگزارکننده این رقابتها به شکلی برنامه ریزی می کردند که این مسابقات در چند کلاس برگزار شود و در نهایت قهرمان هر گروه با رتبه بالاتر خود رقابت نماید.
وی افزود: در شرایط کنونی این استانها هستند که صرف نظر از درجه فنی بازیکنانشان با هم رقابت می کنند.
او در ادامه نحوه تعامل هیاتهای ورزشی خراسان رضوی را با مسوولان برگزارکننده المپیاد دانشگاهیان پیام نور مثبت ارزیابی و بیان کرد: هر چه پیوند بین هیاتها و این المپیادهای ورزشی بیشتر شود زمینه معرفی توانمندیهای فنی هیاتهای ورزشی استان نیز بیشتر فراهم می شود.
نخستین المپیاد دانشگاهیان پیام نور از یکم تا دهم شهریور ماه جاری در مشهد در حال برگزاری است.ک/3 7491/663/589/660 شماره 020 ساعت 09:14 تمام
۰ نفر