۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7446633
T T
۰ نفر
دبیر هیات دولت: دولت نهم روند غرب باوری و غرب زدگی را متوقف کرد ...............................................................
خرم آباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/06/87 داخلی.سیاسی.نشست.شورای اداری.
دبیر هیات دولت گفت: دولت نهم روند غرب باوری و غرب زدگی را که در حال نفوذ در کشور بود متوقف کرد.
"مجید دوستعلی" پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان در خرم آباد افزود: دولت نهم همچنین گرایش های سکولاریستی و بی دینی را که متاسفانه در حال رخنه کردن در کشور بود را متوقف ساخت.
وی اظهار داشت: زبان دولت نهم در مقابله با استکبار جهانی یک زبان طلبکاری و مدعی آمریکا و قدرت های غربی است.
وی اضافه کرد: دولت نهم در قضایای زن، حقوق بشر و حقوق اساسی انسانها مدعی است و در مقام پاسخگویی نیست.
دوستعلی با اشاره به عزت و اقتدار ایران و ایرانی در دنیا افزود: این صلابت حاصل نپذیرفتن بندگی انسان های دنیوی مستکبر و سیاه دل است و از مهم ترین مسایل در سیاست خارجی به شمار می رود.
دبیر هیات دولت با اشاره به اینکه هر کس به خدا توکل کند خدا وی را عزتمند و پیروز می گرداند افزود:دکتر احمدی نژاد و دولت نهم به خدا توکل کرده و همین باعث پییروزی و سربلندی آن شده است.
دوستعلی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد دولت نهم یکی از خصوصیات آن را اعاده عزت ملی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: ترک انفعال در مقابل سلطه، تجاوز و زیاده طلبی های دیگران و همچنین ترک شرمندگی در مقابل غرب و غرب زدگی از شاخصه های دولت آقای احمدی نژاد است.
وی همچنین به توصیه ریاست جمهوری به اعضای دولت اشاره کرد و گفت: توکل و توسل به خدای بزرگ در مقابل توحش مدرنی که در دنیا اتفاق می افتد و در برابر افرادی که انسانیت را خراب و بشریت را به تاراج دادند خاص یک مومن شیعه است.
دوستعلی، یکی از امتیازات دولت نهم را آرمانهای درخشان عنوان کرد و افزود: شعار و گفتمان این دولت منطبق بر شعارهای امام (ره ) و انقلاب است و هیچ کس نمی تواند ارزش آن را نادیده بگیرد.
وی همچنین اصلاح ساختار در رفتار و گفتمان جدید در جامعه را ازافتخارات دولت نهم برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرموده رهبر معظم انقلاب درمورد دولت نهم اشاره کرد و گفت: دولت نهم دولتی با جرات در ایجاد تحول و مقابله با فساد است.
دبیر هیات دولت ساده زیستی را امری ارزشمند دانست و اظهارداشت: رییس جمهوری ایران ساده زیستی را بعنوان یک امر ارزشی به همراه مردمی بودن را برای خود و دولتش انتخاب کرده است.
دوستعلی همچنین یادآور شد: حضور رییس جمهوری ایران در سیاست خارجی و مجامع بین المللی یک حضور طلبکارانه است نه منفعلانه.
وی به سفرهای رییس جمهوری به سازمان ملل و دانشگاه کلمبیااشاره کرد و اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد با توکل به خداوند در مقابل سیاه نمایی ها و سیاه بازی ها بزرگی ایستاد و عظمت اسلام و انقلاب را به مستکبرین نشان داد.
وی افزود: در زمان 36 ماه فعالیت دولت نهم در امر اجرایی کشور 42 سفر استانی برای رییس جمهوری کارنامه درخشانی به شمار می رود.
دبیر هیات دولت یادآور شد: در بسیاری از استان های کشور مصوبات دور اول سفرهای رییس جمهوری 90 درصد پیشرفت داشته و این انقلاب بزرگی است.
دوستعلی دولت نهم را یک دولت آرمانی توصیف کرد و گفت: باید مدیران و مسوولان خود را مهیا کنند تا با تلاش بیشتر آرمان هاو ارزش های انقلاب را به منصه ظهور بگذارند.
وی در ادامه به برخی هجمه های افراد به رییس جمهوری و دولت اشاره کرد و گفت: آنان با عنوان انتقاد تنها در تلاش برای تخریب کردن دولت و رییس جمهوری هستند.
دوستعلی اظهار داشت: البته دولت چون توکل به خدا را در راس کارهای خود قرار داده از اینگونه هجمه های تخربی کمترین هراسی را به دل راه نخواهد داد.ک/2 7269/632/551/640 شماره 142 ساعت 11:04 تمام
۰ نفر