۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7446405
T T
۰ نفر
مدیران دستگاههای اجرایی دربیان عملکرد خود با رسانه ها ارتباط برقرارکنند ....................................................................
کلاله ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/06/87 داخلی.اجتماعی.هفته.دولت.
استاندار گلستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در جهت بیان عملکرد دولت در رسانه های جمعی، گفت: دستگاههای اجرایی در جهت اعلام عملکرد خود به مردم با رسانه های ارتباط جمعی ارتباط بیشتری داشته باشند.
"یحیی محمودزاده" روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی فرودگاه کلاله در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارتباط دستگاههای اجرایی با رسانه ها نباید در ایام هفته دولت خلاصه شود بلکه باید در تمام طول سال عملکرد دستگاههای دولتی به صورت مستند از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسانده شود.
وی گفت: حجم کار و فعالیت دستگاههای دولتی باید اطلاع رسانی و تبلیغ رسانه ای شود.
استاندار گلستان تصریح کرد: در راستای تبلیغ و اطلاع رسانی عملکرد دولت کم کار شده و جای کار بسیار دارد و مسوولان دستگاههای اجرایی باید با ابزار مناسب و برخوداری از نیروهای شایسته اطلاعات و عملکرد خود را در اختیار تمام رسانه ها قرار دهند.
محمود زاده در ادامه با اشاره به حجم بالای پروژه های اجرای شده در سه سال فعالیت دولت نهم گفت: قبل از دولت نهم تمام پروژه های اجرا شده در استان گلستان دو هزار و 600 مورد بود در حالیکه طی سه سال گذشته این میزان به هفت هزار و 700 مورد افزایش یافته است.
استاندار گلستان افزود: در هفته دولت امسال 736 پروژه با 140 میلیارد تومان اعتبار در گلستان افتتاح می شود که این امر حاکی از حجم بالای کار و فعالیت در دولت نهم است.
استان گلستان به همراه چند تن از مدیران کل استان گلستان به منظور افتتاح 40 پروژه عمرانی ، خدماتی ، تولیدی شهرستان کلاله به این شهرستان سفر کرده است.
شهرستان 154 هزار نفری کلاله در شرق استان گلستان قرار دارد.ک/2 506/7478/622/ شماره 500 ساعت 18:23 تمام
۰ نفر