۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7443694
T T
۰ نفر
امام جمعه سنندج: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس عملکرد دولت است ...................................................................
سنندج، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/06/87 داخلی.سیاسی.آیین.نماز جمعه.
امام جمعه سنندج مرکز استان کردستان، هفته دولت را فرصتی مناسب برای انعکاس عملکرد دولت به مردم اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ماموستا حسام الدین مجتهدی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: مردم قدرشناس ایران با اطلاع یافتن از خدمات دولت، به طور قطع امید مضاعفی به آینده خواهند یافت.
وی انعکاس شفاف خدمات ارزنده دولتمردان جمهوری اسلامی را در این هفته به مردم از طریق رسانه های جمعی خاری در چشم دشمنان و نوید بخش دوستداران این مرز و بوم خواند.
وی گفت: هفته دولت یادآور رشادت های شهیدان رجایی و باهنر است که با تلاش و ایثار خود به عنوان دولتمردان نمونه نام و یاد خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کردند.
وی همچنین بر اطلاع رسانی به مردم در زمینه طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار تاکید کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش سهم محرومان از یارانه ها است.
ماموستا مجتهدی مشارکت مردم را در اجرای کامل این طرح امری لازم و ضروری خواند و اظهار داشت:با اجرای کامل این طرح یکی از مشکلات اساسی بخش اقتصاد کشور حل خواهد شد.
خطیب جمعه سنندج در بخشی از خطبه های امروز تکبر و خود بینی را عملی ناپسند در بین جوامع خواند و بر ضرورت دوری مسوولان از این خصلت غلط تاکید کرد. ک/2 7354/610/1139 شماره 064 ساعت 15:56 تمام
۰ نفر