۲۹ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7442838
T T
۰ نفر
نمایندگان گیلان خواستار تلاش بیشتر مسوولان در پیشبرد طرحهای عمرانی شدند .....................................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/05/87 داخلی.اجتماعی.
مجمع نمایندگان گیلان خواستار تلاش بیشتر مدیران اجرایی این استان در پیشبرد طرحهای عمرانی و همچنین برنامه های توسعه این استان شدند.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، نمایندگان گیلان در جلسه مشترکی با مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی این استان بر ضرورت خدمات رسانی بهتر به مردم و رفع مشکلات دستگاههای اجرایی تاکید کردند.
" اسدالله عباسی " رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مشکلات و کاستی های موجود در اجرای طرحهای عمرانی این استان خواستار همکاری های بیشتر مسوولان گیلان با نمایندگان مردم در طرح این مشکلات شد.
وی اضافه کرد: استان گیلان با توجه به دارا بودن جاذبه های مختلف گردشگری و ظرفیت های لازم برای پذیرش گردشگران هنوز از امکانات رفاهی کافی و مناسب برخوردار نیست.
" حسن خسته بند" نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گیلان نسبت به کم توجهی در خصوص مشکلات خدمات درمانی در انزلی خواستار پیگیری و نظارت بیشتر و همچنین اختصاص امکانات درمانی به این شهرستان شد.
" جبار کوچکی نژاد" نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه خواستار پیگیری بیشتر مسوولان بهداشت و درمان در احداث بیمارستان کودکان این شهر شد.
وی همچنین اظهار کرد: مسوولان گیلان باید با ارائه مشکلات و خواسته ها خود نمایندگان را در جریان انها قرار داده تا از این طریق بتوان در رفع آنها اقدام کرد.
"محمد حسن مهدی پور" رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ثبت آثار تاریخی و ایجاد تسهیلات برای توسعه گردشگری گیلان گفت: استان گیلان دارای ظرفیت های بالای گردشگری است و از جاذبه ها و استعدادهای بسیاری برخوردار است.
وی اضافه کرد: دو هزار و 100 اثر تاریخی تاکنون در این استان شناسایی و ثبت شده است و تمام تلاش این سازمان ایجاد بسترهای مناسب برای جذب گردشگر و جلب مشکارکت سرمایه گذاری های بخش خصوصی در رونق بخشیدن به توسعه گردشگری گیلان است.
وی نظارت بر ارائه خدمات گردشگری و همچنین ساماندهی مشکلات گردشگری برای رفاه عمومی بیشتر و حفظ آثار باستانی و تاریخی را از دیگر برنامه های این سازمان در سال های اخیر عنوان کرد.
وی همچنین خواستار رفع موانع گردشگری در گیلان و همکاری نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات بیشتر در این زمینه شد.
" دکتر محمد بهبودی " رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گیلان هم در این جلسه با اشاره به خدمات انجام شده در راستای بهسازی بیمارستان ها و مراکز آموزش درمانی این استان خواستار همکاری نمایندگان گیلان در جذب اعتبارات بیشتر برای جبران کاستی های خدمات درمانی در این استان شد.ک/03 516/1552 شماره 392 ساعت 20:34 تمام
۰ نفر