۲۷ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7441990
T T
۰ نفر
110جوان قمی درشب میلاد امام زمان (ع)آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند .....................................................................
قم ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/05/1387 داخلی.اجتماعی.جوانان.ازدواج.
درشب میلاد فرخنده منجی عالم بشریت 55 زوج جوان قمی در مراسمی باشکوهی که در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد ، آغاز زندگی مشترک خودراجشن گرفتند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، دراین مراسم نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی ازاقدام این جوانان برای برگزاری مراسم مشترک ازدواج در این شب مبارک تجلیل کرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی گفت: توجه به معنویات در زندگی ازنکات بسیار مهم وارزشمنداست و در سلامت وشادابی زندگی مشترک بسیار موثراست .
وی افزود: تبعیت از فضیلت های اخلاقی ، شیوه ومنش اولیای خدا وائمه معصومین (ع) از جمله مواردی است که زمینه های یک زندگی وپیوند مشترک سالم را برای شما جوانان فراهم می نماید.
نماینده مردم قم ادامه داد: برای داشتن یک زندگی موفق وسعادتمند بایداز اسراف بی مورد پرهیز کرد و تاآنجا که ممکن است حداعتدال درمسائل اقتصادی را رعایت نمود.
درادامه این مراسم باشکوه استاندارقم نیز با تبریک این شب فرخنده تقارن میلادامام زمان (ع) و آغاز زندگی مشترک زوجهای جوان را سعادتی بزرک و وصف ناپذیر برای آنان دانست .
دکتر ناظمی اردکانی افزود: انتخاب چنین شبی برای آغاز زندگی مشترک بدون شک وتردید نویدبخش آغازیک زندگی موفق وباسعادت توام باصفا وصمیمیت است .
ناظمی اردکانی همچنین بااشاره به فرهنگ انتظار موعود، گفت : درروایات متعدداسلامی ازانتظار به عنوان بهترین کارها وعبادتها یاد شده است .
وی افزود:آنچه که در مکتب انتظار بیشت رازهمه مورد اهمیت وتوجه است بحث امید به آینده می باشد و فرد منتظر آینده وچشم انداز روشن و درخشانی را برای خود پیش بینی می کند.
استاندارقم گفت: مکتب تفکرانتظار یک تفکر جهانی است زیرا ظهور منجی در آخرالزمان باعث تحول ودگرگونی گسترده درسراسرعرصه گیتی خواهد شد.
وی درادامه بیان داشت : درمکتب تفکری انتظارانسان آموزش می بیند با خودسازی هرچه بیشترخودزمینه های ارتقاسعادت ورستگاری خویش رافراهم سازد.
مراسم ازدواج این 55 زوج جوان به همت وتلاش هیئت وکانون خادم الرضا(ع) برگزارشد واین 55 زوج هم ازاعضای افتخاری این هیئت شدند.
کانون خادم الرضا(ع) یک هیئت متشکل از 16 هزار عضوافتخاری است که غالبااعضای آن راجوانان تشکیل می دهند.
این هیئت مدت 4 سال است که درایام نیمه شعبان مراسمهای باشکوه جشن وسرور را بر پا می نماید ومراسم مشترک ازدواج این 55 زوج یکی از مراسمهای این هیات بود. ک/ 2 7407/536 شماره 003 ساعت 09:54 تمام
۰ نفر