۱۹ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7439263
T T
۰ نفر
قطع ارتباط مسئولان با خبرنگاران موجب دور افتادن از مردم می شود ..............................................................
صومعه سرا، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/05/87 داخلی.فرهنگی.
فرماندار صومعه سرا طی نشست با خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بسیار مهمی میان مردم و مسئولان هستند و قطع شدن ارتباط مسئولان با خبرنگاران موجب دور افتادن مسئولان از مردم می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، " علی حاجی علی افضلی " افزود: آنچه که مسلم است این است که برای خبرنگار در جامعه ما باید با دیدگاه دیگری چه از سوی مردم و چه از سوی مسئولین در نظر گرفته شود.
وی اضافه کرد: اگر مسئولی تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گیرد تنها به واسطه ارتباط ضعیف با خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی، تلاش های آنها به چشم نخواهند آمد.
فرماندار صومعه سرا در ادامه با اشاره به وضعیت اطلاع رسانی در کشور گفت: خبرنگاران کشور ما بخصوص طی چند سال اخیر توانسته اند قابلیت خود را در جلب اعتماد مردم بیشتر از گذشته نشان دهند.
وی اضافه کرد: بطور کلی خبرنگاران بواسطه بی غرضی و صداقت خود در خبررسانی موفق به جلب اعتماد مردم شده اند.
حاجی علی افضلی ، تصریح کرد: خبرنگاران آینه مسئولان هستند و به دلیل حضور مستمر در میان مردم مشکلات را بهتر می بینند.
همچنین در پایان این نشست فرماندار صومعه سرا ضمن اعطای هدایا و لوح تقدیر، از تلاش های خبرنگاران شهرستان قدردانی کرد.ک/2 7292 //604 شماره 067 ساعت 11:32 تمام
۰ نفر