۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7438103
T T
۰ نفر

عصر ادبی "پنجره" در شاهرود برگزار شد

۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7438103
عصر ادبی "پنجره" در شاهرود برگزار شد ...............................................
سمنان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/05/87 داخلی.فرهنگی.عصر ادبی.
همزمان با اعیاد شعبانیه عصر ادبی "پنجره" روز دوشنبه در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود برگزار شد.
گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان حاکی است در این برنامه 120 نفر از کودکان و نوجوانان کارگاه های شعر و داستان و کلاس های ادبی حضوری و نیز جمعی از شاعران شاهرود نوشته ها و سروده های خود را ارائه کردند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در این مراسم با اشاره به توانمندی و استعداد کودکان و نوجوانان شاهرودی این برنامه را گوشه ای از این توانمندی بیان کرد.
"فضل الله موحدی" با بیان اینکه زبان شعر زبان احساس و تخیل است افزود: خیلی از حرفها را که با زبان نثر نمی توان گفت با زبان شعر به سهولت قابل بیان و انتقال است.
وی با اشاره به ویژگی های ادبیات کهن فارسی از کودکان و نوجوانان خواست ضمن شناخت شاعران و نویسندگان نام آور ایرانی، با ادبیات کهن ایران زمین بیش از پیش آشنا شوند.
در این برنامه 25 نفر ازاعضای کودک و نوجوان شاهرود به قرائت آثار ادبی خویش در قالب شعر، داستان و قطعه ادبی پرداختند.
اجرای موسیقی سنتی و مولودی خوانی از دیگر بخشهای برنامه عصرادبی پنجره در شاهرود بود.
بیش از 100 نفر از کودکان و نوجوانان شاهرود در کارگاه های شعر، داستان و نیز کلاس های ادبی زیر نظر مربیان متخصص مراحل نوشتن خلاق، داستان نویسی و سرودن شعر را تجربه می کنند. ک/1 599/608/508 شماره 387 ساعت 19:38 تمام
۰ نفر