۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7437872
T T
۰ نفر
وضعیت حضور تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر امروز مشخص می شود .................................................................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/05/87 داخلی.ورزشی.فوتبال وضعیت حضور تیم فوتبال فولادخوزستان در لیگ برترباشگاههای کشور عصر امروز مشخص می شود.
به گزارش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه ، در این راستا ساعت 14 امروز دوشنبه جلسه ای با حضور رییس فدراسیون فوتبال ، مدیرعامل باشگاههای "فولاد خوزستان" و "سپاهان" ، رییس هیات فوتبال استان اصفهان و "حسن کامران" از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در فدراسیون فوتبال برگزار می شود.
تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از ناکامی در راهیابی به مسابقه های لیگ برتر باشگاههای ایران اعلام کرد که باتوافق مدیران دو باشگاه فولادمبارکه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان ، امتیاز تیم لیگ برتری سپاهان نوین اصفهان را از فولاد مبارکه خریداری کرده است.
این خبر ،موج اعتراض علاقه مندان به فوتبال در استان اصفهان ، بازیکنان تیم سپاهان نوین و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.
در پی اعتراضات انجام شده ، باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که این انتقال به دستور وزیرصنایع و معادن انجام شده است اما براساس دستورالعمل فدراسیون فوتبال ،این انتقال باید به تائید اداره کل تربیت بدنی و هیات فوتبال استان اصفهان نیز برسد.
رئیس هیات فوتبال استان اصفهان روز گذشته در گفت و گو با ایرنا در اصفهان گفت : در این خصوص هیچگونه اقدامی از سوی هیات فوتبال استان اصفهان انجام نشده است.
"علی اکبر ابرقویی نژاد" افزود : از نظر قانون ، تیم سپاهان نوین اصفهان همچنان در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد.
وی درپاسخ به این پرسش که چرا در برنامه های لیگ برتر نام تیم فولاد خوزستان به جای تیم سپاهان نوین اصفهان قرارگرفته است ، اظهار داشت : در این مورد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر باید پاسخگو باشند.
یک مسوول در اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان با اشاره باینکه تاکنون موافقتی دراین زمینه انجام نشده است ،افزود: درصورتی که اداره کل تربیت بدنی وهیات فوتبال استان اصفهان بااین درخواست موافقت نکنند وتیم فولاد خوزستان به جای تیم سپاهان نوین اصفهان در لیگ برتر به میدان برود ، نقص آشکار قوانین فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) صورت گرفته است.
7132/546 شماره 134 ساعت 12:24 تمام
۰ نفر