۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7437849
T T
۰ نفر
مدیرعامل شرکت برق گلستان: برق مشترکین پرمصرف تجاری قطع می شود .............................................................
گرگان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/05/87 داخلی.اقتصادی.شرکت برق.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: برق مشترکین پرمصرف بویژه در بخش تجاری در استان قطع خواهد شد.
مهندس "کرم رضایی" روزدوشنبه با اعلام این مطلب افزود: شرکت توزیع نیروی برق پس از یک مرحله اخطار به مشترکین پرمصرف ظرف مدت 24 ساعت در صورت عدم توجه مشترکین مذکور به توصیه ها و اخطارها، برق آنان را قطع می کند.
وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای بند 9 بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری و نامه دادستان مرکز گلستان در زمینه برخورد با مشترکین پرمصرف انجام می شود.
رضایی اضافه کرد: ضروری است برای بهره مندی همه اقشار جامعه از انرژی برق پایدار و مطمئن، همگی با اراده و عزم ملی استفاده صحیح از نیروی برق را در پیش بگیریم.
به گزارش ایرنا در نامه دادستان عمومی و انقلاب مرکزگلستان به رضایی آمده است: با توجه به شرایط خشکسالی بوجود آمده و عدم تامین برق کافی توسط نیروگاه های برق آبی وتاکید مقامات دولتی در جهت صرفه جویی، چنانچه استفاده بی رویه از این انرژی کنترل نشود علاوه بر خاموشیهایی که شاهد آن هستیم ممکن است حوادثی که ازنظر فنی کنترل آن دشوار است برای کل شبکه برق کشور رخ دهد.
"عباس پوریانی" افزود: یارانه بسیاری دراین بخش توسط دولت پرداخت می شود به نحوی که مبلغ پرداخت شده توسط مصرف کنندگان کمتر از 10 درصد قیمت واقعی برق می باشد وبایستی با مصرف کنندگان پرمصرف خصوصا در بخش تجاری که به توصیه های شرکت برق توجه نکرده و همچنان به مصرف بی رویه ادامه می دهند برخورد قاطع بعمل آید.
وی اضافه کرد: بنابراین به عنوان مدعی العموم به مامورین معرفی شده از جانب شما اختیار داده می شود پس از شناسایی این مشترکین و تذکر به آنها و اعطای مهلت 24 ساعته جهت کاهش مصرف غیرضروری و در صورت تکرار با هماهنگی اینجانب نسبت به قطع برق مشترکین خاطی تا رفع وضعیت بحرانی اقدام گردد.
به گفته وی لازم است این اقدام پس از اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه های ملی یا اتحادیه اصناف انجام شود.
601/579 شماره 111 ساعت 11:55 تمام
۰ نفر