۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7437845
T T
۰ نفر
فرماندارمحمودآباد خواستار حل مشکل بی آبی شهرک فرهنگیان و خشت سر شد .................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/05/87 داخلی.اقتصادی.آب.مازندران.
فرماندار محمودآباد گفت:آب و فاضلاب شهری استان مازندران باید با مدیریت بر آب شرب، مشکلات چندین ساله مربوط به کمبود آب آشامیدنی شهرک فرهنگیان و خشت سر را برطرف کند.
"علی قاسمی" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال گلایه و انتقاد ساکنان شهرک فرهنگیان و خشت سر از مسوولان به خاطر مشکلات چندین ساله کمبود و توزیع ناعادلانه آب شرب در خط کناره ، در جلسه یکشنبه شب با حضور مسوولان آب و فاضلاب استان مازندران ، این مشکل بررسی شد.
وی گفت: در این جلسه با قول مساعد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مازندران مبنی بر این که تا 15 روز آینده با وارد مدار شدن یک حلقه چاه در پارک جنگلی که مختص خط کناره است دیگر ساکنان شهرک فرهنگیان و اهالی منطقه خشت سر مشکل قطع آب نخواهند داشت.
وی به نقل از مسوولان آبو قاضلای شهری مازندران گفت : به رغم محدودیت منابع مالی در طی یک سال گذشته تاکنون اقدامات قابل توجهی به منظور تامین آب شرب مردم منطقه انجام شد که امیدواریم با تجهیز چندین حلقه چاه مشکلات مردم این مناطق برای همیشه حل شود.
متولی تامین آب شرب این دو منطقه آب و فاضلاب شهرستان نور است و مردم به رغم حفر چاه خانگی، خرید تانکرهای آب و نصب پمپ و متحمل شدن هزینه های گزاف ، همچنان دچار مشکل کمبود آب شرب هستند. ک/3 7326/503/402/508 شماره 107 ساعت 11:46 تمام
۰ نفر