۶ مرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7435332
T T
۰ نفر
یک میلیون و 677 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور سند دار شد ............................................................
پارس آباد، اردبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/05/87 داخلی.اقتصادی.بنیاد مسکن.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سند دار شدن یک میلیون و 667 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور خبر داد.
محمدرضا شاملو روز یکشنبه دربازدید از روند اجرای طرح هادی در روستاهای پارس آباد مغان گفت: در سال جاری نیز برای 350 هزار ملک روستایی سند صادر خواهد شد.
وی، تاثیر سند دار کردن املاک روستایی و اجرای طرح هادی روستایی در جلوگیری از مهاجرت بی رویه به شهرها و افزایش امید به زندگی در میان روستاییان را مهم ارزیابی کرد.
وی گفت: امسال بنیاد مسکن در بیش از دو هزار روستا در کشور طرح هادی، در 500 روستا بازنگری در طرحهای هادی و در یک هزار و 400 روستا نیز طرح تهیه محدوده روستایی را اجرا می کند.
وی افزود: استان اردبیل با حمایت خوب استاندار در اجرای طرحهای هادی جزو استان های میانی و در سنددار کردن واحدهای مسکونی روستایی از استان های برتر کشور به شمار می رود.
شاملو با ابراز خرسندی ازروند اجرای طرحهای عمران روستایی از جمله دفع آبهای سطحی و پیاده روسازی در روستاهای این استان گفت: در صورت تخصیص و تامین به موقع اعتبارات طرحهای عمران روستایی با سرعت بیشتری اجرا می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: پارس آباد مغان در اجرای طرحهای هادی و صدور سند روستایی رتبه اول استان را دارد.
احمد حاج علیزاده افزود: تاکنون 62 هزار جلد سند ملکی روستایی در سطح استان صادر شده که سهم پارس آباد در این زمینه هشت هزار و 900 جلد بوده است.
شهرستان پارس آباد با 164 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.ک/3 7121/594/618/587 شماره 073 ساعت 11:10 تمام
۰ نفر