۱۶ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7428185
T T
۰ نفر
رییس صنایع بوشهر:ادامه فعالیت واحدهای صنعتی درگرو ارتقا کیفیت تولیداست .....................................................................
بوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/4/87 داخلی.اقتصادی.صنعت.
رییس سازمان صنایع و معادن استان بوشهر گفت: واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت خود ناگزیر به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی هستند.
اسماعیل مرحمتی یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: واحدهای تولیدی داخلی و خارجی برای ادامه حیات خود به شدت با یکدیگر رقابت می کنند و صنایع استان بوشهر نیزباید با تغییر شیوه های تولید حداقل توان رقابت با تولیدات داخلی را داشته باشند.
وی بااشاره به فعالیت 537 واحدتولیدی در استان بوشهر اظهارداشت: به دلیل نبود مدیریت وبرنامه ریزی صحیح، بالابودن قیمت تمام شده کالاوبدهی های واحدهای تولیدی به بانک ها اکثر این واحدها برای ادامه فعالیت با مشکلات زیادی مواجه هستند و برخی نیز در آستانه تعطیلی قرار دارند.
مرحمتی اضافه کرد: صنایع استان بوشهر باید باتغییرخط تولید،ارتقای کیفیت و گرفتن استاندارهای لازم برای بازاریابی ورقابت باتولیدات داخلی و خارجی تلاش بیشتری کنند.
وی اضافه کرد:افزایش بیکاری وتبعات منفی ناشی از آن درجامعه نخستین پیامد ایجاد خلل در فعالیت واحدهای تولیدی و رکود آنها است.
مرحمتی گفت:دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز باید با تعامل و حمایت از واحدهای تولیدی زمینه رونق و جلوگیری از رکود بخش صنعت این استان را فراهم کنند.
وی بااشاره به نوبت بندی برق در تابستان امسال گفت: باتوجه به زیان های جبران ناپذیری که قطع برق به بخش های تولیدی وارد می کند، برنامه خاموشی صنایع بایداز پیش اعلام شود تا واحدها براساس آن برای فعالیت خط تولید خود برنامه ریزی کنند.ک/3 7209/539/675 شماره 281 ساعت 14:15 تمام
۰ نفر