۱۳ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7427123
T T
۰ نفر
جبران کمبود برق در همدان نیازمند مشارکت مردمی است .....................................................
همدان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/04/87 داخلی.اجتماعی.شرکت برق مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان گفت: جبران کمبود برق در این استان نیازمند مشارکت و همراهی مردم است.
"حاجی رضا تیموری" روزپنجشنبه در جمع مدیران و کارکنان این شرکت افزود: جبران کمبود برق دور از دسترس نیست و با خاموش کردن یک لامپ 100 وات خاموشی برطرف می شود.
وی اضافه کرد: با مشارکت و همراهی مردم در مصرف بهینه سایر مشترکان از برق استفاده کرده و چرخ صنعت در گردش خواهد بود.
وی اظهارداشت: میزان خاموشی ناشی از مصرف بی رویه و کاهش تولید نیروگاهها به علت خشک سالی است و میزان کمبود در شبانه روز نامشخص است و نمی توان برنامه دقیقی برای مشترکان ارائه داد.
وی افزود: اصناف و مراکز تجاری باید از لامپ کم مصرف استفاده کنند و اگر رعایت نشود بر اساس دستورالعمل شورای تامین استان برق آنان به صورت موقتی قطع می شود.
وی گفت: رشد مصرف سالانه مشترکان هشت تا 10 درصد افزایش یافته و دولت باید نسبت به احداث نیروگاهها اقدامات لازم انجام دهد.
تیموری افزود: در چشم انداز 20 ساله باید یکصد هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاههای کشور اضافه شود و اگر 20 درصد آن در نیروگاههای هسته ای تولید شود، پیروزی بزرگی نصیب ملت شده است.
فرماندار همدان نیز گفت: اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات از سوی دستگاهها باید در اولویت قرار گیرد.
"علی اکبر فامیل کریمی" افزود: پاسخگویی به مردم در مورد عملکرد و ارائه فعالیت ها و شفاف سازی یک هنر است.
وی اضافه کرد: شرکت توزیع برق همدان در فراز و نشیب های کمبود برق و برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان عملکرد مثبتی داشته است و پاسخگوی مردم بوده است.
در این آیین "ایرج صابری" به عنوان مدیرامور دو برق همدان معرفی و از خدمات "منصور غلامی ذاکری" تقدیر شد.
شرکت توزیع برق همدان با 520 پرسنل به 475 هزار مشترک و یک هزار و 81 روستا در استان خدمت رسانی می کند.ک /2 7523/575/564/1139 شماره 125 ساعت 12:20 تمام
۰ نفر