۳ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7423245
T T
۰ نفر
فرماندار قصرشیرین: مطالعه نیاز روحی و موجب رشد و تکامل انسان است .................................................................
قصرشیرین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 03/04/87 داخلی.فرهنگی.کتابخانه.انجمن.
فرماندار قصرشیرین روز دوشنبه در نخستین جلسه انجمن کتابخانه های این شهرستان در سالجاری گفت: کتاب و کتابخوانی نیاز روحی و موجب رشد و تکامل انسان است.
به گزارش ایرنا ، "بهرام تیموری" با بیان اینکه فضای کتابخانه ها در قصرشیرین از وضعیت خوبی در سطح استان برخوردار است ، افزود: کتابخانه به عنوان یک پایگاه مهم فرهنگی نقش بسزایی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان خواهد داشت.
رییس انجمن کتابخانه های عمومی قصرشیرین هم سطح رشد مطالعه ، چاپ و نشر کتاب و سایر نشریات را در هر کشوری ، نشانه رشد بلوغ فکری و یکی از عوامل سنجش سطح فرهنگی آن جامعه عنوان کرد.
مسئول کتابخانه های عمومی قصرشیرین نیز در این جلسه گفت : هم اکنون 20 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این شهرستان وجود دارد که با توجه به جمعیت 22 هزار نفری آن بطور میانگین برای هر نفر یک جلد کتاب موجود می باشد که با استاندار جهانی حدود نیم جلد کتاب فاصله داریم.
"بیژن راستی فر" با بیان اینکه در قصرشیرین چهارباب کتابخانه شهری و روستایی وجود دارد افزود: هم اکنون بیش از 2 هزار نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند که ماهانه حدود چهار هزار نفر به این مکانها مراجعه می کنند.
در این جلسه که امام جمعه و دیگر اعضای انجمن کتابخانه های عمومی قصرشیرین حضور داشتند ، پیگیری مصوبات جلسه قبل ، پرداخت نیم درصد عوارض شهرداری و تهیه زمین برای احداث یک باب کتابخانه مورد بررسی قرار گرفت.ک2 1417/1139 شماره 371 ساعت 15:48 تمام
۰ نفر