۲۵ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7419374
T T
۰ نفر
نماینده مردم خرم آباد: سوء مدیریت علت اصلی رکود لرستان است .........................................................
خرم آباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/03/87 داخلی.سیاسی.نماینده.اجتماعی.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سوء مدیریت، علت اصلی رکود استان لرستان است.
رضا رحیمی نسب روز شنبه در آیین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی - کاربردی لرستان افزود: این استان به عنوان یکی از چهار استان محروم و توسعه نیافته کشور به شمار می رود.
وی گفت: سال 45 شهر خرم آباد به عنوان شهری آباد مطرح شد، سال 56 لرستان در میان 24 استان کشور یازدهمین استان توسعه یافته کشور بود، اما امروز جایگاه لرستان کجاست ؟ وی اظهارداشت: مسوولان به خاطر ناکارآمدی، سوء تدبیر و عدم انتقال واقعیات به رییس جمهوری باید پاسخگو باشند، چرا که به علت عدم ارایه آمار دقیق و کتمان آنها، هم اکنون لرستان بار سنگین بیکاری و بی توجهی گذشته را تحمل می کند.
رحیمی نسب، با بیان اینکه بجز لرستان برکت نظام همه جا را فرا گرفته است، یادآور شد: به رغم وجود بیشترین قشر جوان در این استان، از نظر بیکاری رتبه نخست در میان استان های کشور را دارد که این مهم اوج نگرانی، انتقاد و سرزنش مسوولان نظام است.
وی با اشاره به اینکه ناملایماتی دراستان وجود دارد، افزود: دراین استان متاسفانه کم کار شده و مورد بی مهری و بی توجهی مسوولان قرار گرفته است.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: برخی مسوولان سخن از اجرایی شدن 95 درصد از مصوبات هیات دولت و رییس جمهوری در شهرستان ها را می کنند، این در حالی است که هنوز آمار دقیقی از اجرایی شدن مصوبات ریاست جمهوری وجود ندارد.
وی با اشاره به دیار فراموش شده لرستان گفت: به دلیل نداشتن آمار دقیق در زمینه اجرایی شدن برخی مصوبات استانی ریاست جمهوری، درخواست به تاخیر افتادن دور دوم سفر ریاست جمهوری داده شده است.
رحیمی نسب افزود: مدیران اجرایی باید آمار و اطلاعات را کتمان نکنند و با ارایه آنها به نمایندگان گام های موثری در راستای رفع مشکلات و موانع توسعه لرستان برداشته شود.
وی اظهارداشت: عین واقعیت باید به گوش مسوولان از جمله ریاست جمهوری رسانده شود تا زمینه رشد و توسعه استان با دور دوم سفر صورت گیرد.
نماینده مردم خرم آباد در ادامه گفت: ما نمایندگان با دقت و هوشیاری کامل تمامی مشکلات منطقه را به گوش مسوولان خواهیم رساند.
در پایان این نشست از 150 دانشجوی ممتاز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان تجلیل شد.ک/2 7268/632/551/587 شماره 239 ساعت 14:22 تمام
۰ نفر