۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7408252
T T
۰ نفر
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز: ملوان پیروزی خود را مدیون هوادارانش است ....................................................................
بندرانزلی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/02/87 داخلی.ورزشی.فوتبال.
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز گفت: ملوان پیروزی خود را مدیون هوادارانش است.
"غلامحسین پیروانی" روز چهارشنبه در حاشیه دیدار تیم ملوان و فجرسپاسی در بندرانزلی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما در مقابل ملوان کاملا مردانه بازی کردیم و بازیکنان ما هیچ کم کاری درجریان بازی انجام ندادند، اما ملوان با حمایت هوادارانش توانست پیروزی این دیدار را از آن خود کند.
وی اضافه کرد: بازی در مقابل تیم باانگیزه ملوان یک بازی کاملا نفس گیر و سخت بود که بازیکنان ما به رغم تلاش خویش نتوانستند پیروز از میدان خارج شوند.
پیروانی تصریح کرد: البته این باخت چیزی از ارزشهای بازیکنان تیم ما کم نمی کند، زیرا این بازیکنان بسیار جوان و آینده دار هستند که ما روی آنان حساب ویژه ای داریم.
وی یادآور شد: تیم فجرسپاسی شیراز یک تیم بسیارجوان است که با کمترین هزینه بهترین بازی ها را انجام می دهد و همواره سعی در برگزاری یک فوتبال تهاجمی و تماشاچی پسند دارد.
تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز روز چهارشنبه در چهارچوب برگزاری رقابت های هفته سی وسوم لیگ برتر به مصاف تیم ملوان در بندرانزلی رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ملوان پایان یافت.
تیم فجرسپاسی شیراز در حال حاضر با 42 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. ک/ 3 506/7152/620 شماره 453 ساعت 19:46 تمام
۰ نفر