۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7407104
T T
۰ نفر
شهردار یاسوج: در زیباسازی این شهر نباید به طبیعت بکر آن اکتفا کرد ...................................................................
یاسوج، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/2/87 داخلی.اجتماعی.عمران شهری.
شهردار یاسوج گفت:شواهدنشان می دهد در دو سال گذشته کارهای خوبی در زمینه عمران و زیبایی این شهر انجام گرفته و به طور حتم نباید در امر زیباسازی شهر یاسوج به طبیعت بکر آن اکتفا کرد.
مهندس محمد بهرامی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهر یاسوج همچون نگینی زیبا در جنوب کشور می درخشد و هرگزنباید از این فرصت گرانبها برای جذب توریسم و گردشگران داخلی و خارجی غفلت کنیم.
وی بیان کرد:جاذبه های گردشگری شهر یاسوج در گذشته با نوعی بی مهری مواجه شده و برای رسیدن این استان و یاسوج به جایگاه مناسب آن باید کارهای زیادی صورت گیرد.
بهرامی اظهار داشت: استقبال فراوان و بی نظیر میهمانان و گردشگران دیگر استان ها در ایام نوروز و تابستان از جاذبه های این استان و به ویژه شهر یاسوج، نشان از طبیعت ارزشمند آن دارد که بابرنامه ریزی صحیح و مدون می توان سطح کمی و کیفی این سفرها را افزایش داد.
وی عنوان کرد: وضعیت خاص شهر یاسوج، عریض نبودن معابراصلی و پیاده روها و تراکم محیطهای تجاری در محدوده کوچکی از شهر یاسوج از مهمترین عوامل مشکل آفرین در وضع ترافیکی این شهر است که رفع این مشکل به تخصیص اعتبارات ویژه و همکاری صمیمانه مسوولان استانی نیازمند است. ک/3 7535/563/675 شماره 201 ساعت 12:53 تمام
۰ نفر