۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7404339
T T
۰ نفر
نماینده ولی فقیه در مازندران:سپاه حافظ و پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است ......................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/02/87 داخلی.اجتماعی.سپاه.مازندران.
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری از سپاه پاسداران به عنوان نیروی ارزشی و مخلص در کشور یاد کرد و گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و پشتوانه اصلی ارزش های دینی و انقلاب اسلامی است.
آیت الله "نورالله طبرسی" روز یکشنبه در دیدار فرماندهان ارشد سپاه و بسیج مستقر در مازندران در ساری افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره ) اگر سپاه و بسیج در کشور نبود امروز حکومتی به نام نظام اسلامی نبود.
وی که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم سخن می گفت، اظهارداشت : به فرمان حضرت امام خمینی (ره ) در سال 58 سپاه پاسداران به منظور حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شد.
وی ادامه داد : به حق سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه های اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی بالاخص در دفاع و سازندگی کشور نقش بسزایی ایفا کرده است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هیچ کشوری در طول تاریخ خود، چنین نیروهای مومن، مخلص، ایثارگر و شهادت طلب که بدون هیچگونه توقعی از کشورشان جانانه دفاع کرده باشند، به خود ندیده است.
وی گفت: مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 10 هزار شهید و 400 شهید طلبه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
در این دیدار ارشد نمایندگی ولی فقیه درمراکز سپاه مازندران نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: سپاه و بسیج دارای دو ویژگی شامل آراستگی و آمادگی دفاعی و رزمی از کشور و نیز دارای بعد معنوی است.
حجت الاسلام والمسلمین "عبدالعلی گواهی" افزود: سپاه و بسیج دارای فضیلتی معنوی هستند و به واسطه ابعاد معنوی است که با عزت و افتخار ازاین مرز و بوم دفاع می کنند.
وی اظهارداشت : هم اکنون چهار نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل نیروی مقاومت، نیروی زمینی ، نیروی قدس و نیروی دریایی در این استان مستقر است و تنها نیروی هوایی در این استان استقرار نیافته است.
وی عقیدتی سیاسی در سپاه را زیر مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنوان کرد و بیان داشت : خوشبختانه تعامل خوبی بین روحانیت و سپاه پاسداران و مسوولان در این خطه وجود دارد.
وی اضافه کرد : بحمدالله عقیدتی سیاسی سپاه در امر آموزش عقیدتی سیاسی، قرآن کریم، احکام و عقاید اسلامی به سربازان و پاسداران اقدامات موثری انجام داده و قابل تقدیر است.
در این دیدار شماری از فرماندهان ارشد سپاه و بسیج ، مسوولان عقیدتی سیاسی سپاه ،اعضای شورای نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و مسوولان بسیج فرهنگیان استان حضور داشتند. ک/2 609/402/508 شماره 431 ساعت 16:29 تمام
۰ نفر