۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7404044
T T
۰ نفر
مسابقات دارت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان درزنجان برگزار می شود ......................................................................
زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/02/87 داخلی.ورزشی.دارت.بانوان.
رییس انجمن ورزش دارت ایران، از برگزاری چهارمین دوره ی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رشته دارت بانوان، در زنجان خبرداد.
"مسعود ظهوری" روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها 23 تا 25 اردیبهشت ماه جاری در رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار خواهد شد.
وی، با بیان اینکه تاکنون ورزشکاران 20 استان جهت حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند، افزود: زنجان نیز بعنوان میزبان، با دو تیم در این رقابت ها حاضر می شود.
ظهوری یادآور شد: این رقابت ها، با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت حضور در اردوهای آمادگی و انتخابی تیم های ملی بانوان انجام می شود.
بگفته ی وی، این مسابقات فرصت بسیار مناسبی برای ورزشکاران مطرح و شاخص این رشته است تا توان و شایستگی خود را به منصه ی ظهور و بروز بگذارند.
رییس انجمن دارت ایران بابیان اینکه تیم های ملی بانوان بزرگسال و جوان ایران قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ، اعزام شوند، اضافه کرد: این رقابت ها مهرماه امسال بمدت پنج روز در نیوزیلند برگزار خواهدشد.
ظهوری، سطح توان فنی و آمادگی ورزشکاران این رشته ورزشی ایران را مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد ورزشکاران اعزامی ایران به مسابقات نیوزلند بتوانند بر حریفان مطرح و قدری چون تیم های ژاپن، نیوزیلند و مالزی، غلبه کنند.
وی، یادآورشد: تیم ملی دارت بانوان بزرگسال ایران در رقابت های سال 1385 توانست مدال نقره ی مسابقات آسیا اقیانوسیه را کسب کند.
وی، با یادآوری اینکه رقابت های آسیا و اقیانوسیه هر دوسال یکبار برگزار می شود، اظهارداشت: به همین خاطر نیز کشورهای فعال در این رشته ورزشی، فرصت لازم را برای بازسازی تیم ها و ارتقای سطح فنی و آمادگی ورزشکاران خود جهت حضور مقتدر در مسابقات برون مرزی، دارند.ک/3 597/595/587 شماره 136 ساعت 11:27 تمام
۰ نفر