۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7402295
T T
۰ نفر
یک مدیر ورزشی:درصدد خرید امتیاز تیم ابومسلم در لیگ برتر بسکتبال هستیم .....................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/02/87 داخلی.ورزشی.بسکتبال.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاسارگاد ایرانیان گفت:درصدد خرید امتیاز باشگاه ابومسلم خراسان در لیگ برتر بسکتبال هستیم.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی "سیدرضا احمدزاده" سه شنبه در نشستی خبری افزود: این به خاطر انصراف باشگاه ابومسلم، از حمایت مالی از تیم بسکتبال استان است که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است.
وی گفت: البته در دیگر رشته هایی که تیم های این استان، در لیگ های کشوری شانس قهرمانی دارند و در عین حال دچار مشکلات مالی می باشند نیز حاضر به سرمایه گذاری هستیم.
احمدزاده در خصوص برنامه ها و فعالیت های این باشگاه، گفت: باشگاه از مهر پارسال با نام پاسارگاد ایرانیان به ثبت رسید و فعالیت خود را در رشته های فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز، والیبال و دو و میدانی در دو رده آقایان و بانوان آغاز کرد.
وی افزود: هدف ما طی یک برنامه دو ساله،حضور موفق در سطح ورزش مشهد طی یک برنامه چهار ساله موفقیت در سطح استان و در یک برنامه شش ساله، حضور در سطح اول ورزش کشور است.
احمد زاده در خصوص اعضای هیات مدیره این باشگاه گفت: دکتر سید رضا عطارزاده مدیر گروه سابق تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر کمال سرویها، عضو شورای شهر و عفت شریعتی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از اعضای هیات مدیره باشگاه هستند.
وی ضمن بیان اینکه این باشگاه به دنبال مادیات نیست، افزود: در رشته های ورزشی که احتیاج به حمایت از ورزشکاران باشد، حاضر به سرمایه گذاری هستیم.
7491/663/589/659 شماره 367 ساعت 16:09 تمام
۰ نفر