۳۱ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7397068
T T
۰ نفر
معاون تربیت بدنی فارس:نمی توانیم بتنهایی ورزش روستایی را حمایت کنیم ....................................................................
شیراز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 31/1/87 داخلی.ورزشی.روستایی و عشایری.
معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل تربیت بدنی فارس بااشاره به اینکه 40 درصدجمعیت استان فارس را افراد روستایی و عشایری تشکیل می دهدگفت: سازمان تربیت بدنی بتنهایی نمی تواند ورزش این قشر زحمت کش را حمایت کند.
تورج موید، شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: کمبود امکانات ورزشی و عدم توجه به روستاها باعث شده مردم و بخصوص جوانان برای دسترسی به امکانات بهتر به شهرها هجوم بیاورند.
وی افزود: در روستاها و همچنین بخش عشایر استعدادهای زیادی وجود دارد و اکثر ورزشکاران مطرح کشوراز دل این قشر بیرون آمده است و در آینده نیز تمام رشته های ورزشی را قهرمانان روستایی بیمه خواهند کرد.
موید ادامه داد:هیات ورزش روستایی وعشایری فارس با تلاش اردشیر حسن زاده رییس این هیات و سایرهمکارانش به رغم اینکه مدت کوتاهی ازتشکیل آن می گذرد بسیار موفق عمل کرده است و درکشورعناوین مختلفی رابدست آورده و از اعتبار این استان دفاع کرده است.
معاون توسعه ورزش همگانی تربیت بدنی فارس گفت:اگر مسولان و مدیران استان فارس به این هیات ورزشی که بار عظیمی در پی کشف استعدادهای روستایی و همچنین دوری جستن جوانان به پدیده خانمانسور اعتیاد نقش مهمی دارد نگاه ویژه ای داشته باشد قطعا شاهد شکوفایی جوانان و توسعه ورزش در روستاها خواهیم بود.
موید افزود: هیات ورزش روستایی و عشایری فارس در کشور در رده سه تیم برتر قرار دارد بنابراین وظیفه خود می دانیم تا در راه توسعه ورزش روستایی و عشایری فارس گام محکمی برداریم و با تحقق این امر دین خود را به مردمان محروم روستاها ادا کنیم.ک/3 7368/515/675 شماره 138 ساعت 12:06 تمام
۰ نفر