۲۷ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7395461
T T
۰ نفر
چهار میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی کارگران خلخال تخصیص یافت ...................................................................
خلخال،اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/01/87 داخلی.فرهنگی.مجتمع کارگران.
رییس سازمان کار و آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل از تخصیص چهار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان خلخال در سال جاری خبر داد.
میراحد حسینی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات این پروژه گفت: عملیات اجرایی این مجتمع با پیش بینی 10 میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته شروع شده است.
وی گفت: با اقدامات انجام شده قرار است بهره برداری از این مجتمع تا نیمه اول امسال آغاز شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اشاره به این که مجتمع فرهنگی و ورزشی کارگران خلخال بزرگترین پروژه ورزشی شهرستان است گفت: با توجه به اهمیت پروژه امسال دو میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به این پروژه تخصیص یافته است.
محسن عیدی افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز از اعتبارات استانی برای تکمیل آن تخصیص یافته و فرمانداری خلخال آماده همکاری برای تکمیل آن است.
در این پروژه در زمینی با زیربنای دو هزار و 540 متر مربع احداث یک سالن استاندارد چند منظوره برای برگزاری مسابقه های منطقه ای و ملی ، سالن رزمی کشتی ، بدن سازی ، سالن شطرنج ، کتابخانه و خوابگاه پیش بینی شده و با بهره برداری از آن امکان برگزاری مسابقه های ملی و بین المللی کارگران در شهر خلخال فراهم می شود.ک/3 7119/594/618/530 شماره 116 ساعت 11:46 تمام
۰ نفر