۱۹ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7392216
T T
۰ نفر

59 میلیون لیتر بنزین در غرب مازندران صرفه جویی شد

۱۹ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7392216
59 میلیون لیتر بنزین در غرب مازندران صرفه جویی شد .................................................
نوشهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/01/87 داخلی.اقتصادی.سوخت.بنزین.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس (غرب مازندران ) گفت : از زمان اجرای سهمیه بندی بنزین تا پایان سال 86 حدود59 میلیون لیتر بنزین (حدود20 درصد) نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر مصرف شده است.
"جلیل محمودی" روز دوشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: با اجرای این طرح، روزانه 218 هزار لیتر در مصرف بنزین در این منطقه صرفه جویی شده است.
وی اظهار داشت: روزانه حدود 226 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در کشور جابه جا می شود که سهم منطقه چالوس از این مقدار حدود سه میلیون لیتر است.
وی خاطرنشان کرد: در سال 86 حدود 200 میلیون لیتر نفت سفید و حدود 400 میلیون لیتر گازوئیل در این منطقه توزیع شد که نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن به ترتیب هشت درصد و 14 درصد افزایش مصرف داشته است.
محمودی دلیل افزایش مصرف نفت سفید و گازوئیل در این منطقه را قطع گاز کارخانجات و صنایع در بهمن سال گذشته اعلام کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس یادآور شد : در تعطیلات نوروزی 27 میلیون لیتر بنزین در این منطقه توزیع شد که در مقایسه با مدت مشایه سال ما قبل آن به علت عرضه بنزین آزاد، گردشگری بودن منطقه ، اختصاص سهیمه بنزین نوروزی و شارژ سهیمه بنزین ماه های اردیبهشت و خرداد در کارت هوشمند سوخت 2 درصد افزایش نشان می دهد.
وی تصریح کرد: اکنون دو جایگاه تک منظوره CNG و یک جایگاه دو منظوره در شهرستانهای نور ومحمودآباد مشغول سرویس دهی به خودروهای دوگانه سوز هستند و 10 جایگاه دو منظوره دراین منطقه در حال احداث است که تا تابستان امسال به بهره برداری می رسند. ک/3 621/508 شماره 199 ساعت 13:30 تمام
۰ نفر