۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7391972
T T
۰ نفر

نمایشگاه توانمندی های سلامت در گنبدکاووس برپا شد

۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7391972
نمایشگاه توانمندی های سلامت در گنبدکاووس برپا شد .................................................
گنبدکاووس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/01/87 داخلی.اجتماعی.بهداشت.هفته سلامت.
به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت و با هدف آشنایی بیشتر مردم با اصول و روش های حفظ سلامت و تندرستی، نمایشگاه توانمندی های سلامت در شهر گنبدکاووس درشرق استان گلستان برپا شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین نمایشگاه که روز یکشنبه در محوطه شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس دایر شده است، بسیاری از ادارات و نهادهای مرتبط باسلامت جامعه و نیز مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان غرفه دارند.
دراین نمایشگاه که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان و نیز متولیان بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس افتتاح شد، اداراتی چون آموزش و پرورش، شهرداری، دامپزشکی، آب و فاضلاب شهری، هلال احمر، تربیت بدنی، مرکز اجرایی امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج، بهزیستی،انتقال خون و برخی از مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان درآن حضور دارند.
نمایشگاه توانمندی های سلامت شهرستان گنبدکاووس از امروز تا 23 فروردین در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است.
دراین نمایشگاه همچنین تعداد زیادی " عکس و پوستر، بروشور و کتاب های مرتبط با سلامت و تندرستی درمعرض بازدید علاقه مندان گذاشته شده است.
همچنین دریکی از غرفه های این نمایشگاه، واکسیناسیون مرحله دوم هپاتیت B ویژه متولدین 1369 و ارائه برخی خدمات درمانی سرپایی انجام می شود.
شهرستان 290 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است. ک/2 7479/622/508 شماره 362 ساعت 15:55 تمام
۰ نفر