۱۶ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7390789
T T
۰ نفر
امام جمعه بوشهر، مردم را به صرفه جویی در مصرف آب سفارش کرد ..........................................................
بوشهر، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/01/87 داخلی.عبادی. نماز جمعه.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مردم استان را به صرفه جویی در مصرف آب شرب سفارش کرد.
آیت الله اسدالله ایمانی جمعه در جمع نمازگزاران بوشهری افزود: بارش اندک باران در سال زراعی کنونی موجب کمبود این مایه حیاتی در سطح استان شده که عزم مردم در جهت مصرف بهینه امری لازم و ضروری است.
وی اظها داشت: بارش نزولات جوی در سال زراعی جاری 53 درصد از سال گذشته کمتر بوده است.
امام جمعه بوشهرافزود: با توجه به اینکه آب شرب مصرفی استان بوشهر از دیگر استانها تامین می شود نیاز است که مردم این استان با آب مصرفی موجود برخوردی کاملا اقتصادی داشته باشند.
وی بیان کرد: باید رسانه ها مشکلات و معضلات کمبود آب و برق را در سال جاری به گوش مردم برساند و مردم را به مصرف بهینه فرا خوانند.
آیت الله ایمانی افزود: باید با برنامه ریزی صحیح در خوب مصرف کردن و درست مصرف کردن آب اقدامی جدی داشته باشیم.
وی اظهارداشت : باید تلاش شود تا در همه زمینه ها به آن میزان که نیاز زندگی است، مصرف شود و از اسراف در امور خود داری کنیم.
وی پیرامون انتخابات مجلس نیز گفت: دشمنان ما به رغم تلاشهای فراوان و جهت دار و با بکارگیری امکانات و ابزارهای مدرن جهت منع مردم به پای صندوقهای رای ناکام ماندند.
وی اظهار داشت: ملت فهیم، آگاه و هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات یک بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که بر اساس باورهاو اعتقادات دینی خود در این امر مهم و سرنوشت ساز شرکت کرده و تبلیغات آنها نیز بی ثمر بوده است.
وی افزود: نمایندگان نیز باید با صداقت و پاکی به اجرای امور پرداخته و زمینه رشد و بالندگی را فراهم سازند.
وی با اشاره به اینکه نمایندگان نباید در عزل و نصب های مدیران دخالتی داشته باشند، گفت: هیچ استانی در کشور به اندازه استان بوشهر دارای امکانات نمی باشد پس تلاش کنید تا این مردم محروم از امکانات این استان استفاده لازم را ببرند.
7210/ 659 شماره 038 ساعت 16:02 تمام
۰ نفر