۶ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7389423
T T
۰ نفر
مصدومین حادثه جاده ایذه ـ دهدز به بیمارستان گلستان منتقل شدند .............................................................
اهواز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/01/87 داخلی.اجتماعی.تصادف.
مسوول پایگاههای اورژانس 115 استان خوزستان گفت: مجروحین حادثه روز گذشته جاده ایذه ـ دهدز به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.
"سیداسدالله موسوی" در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : مجروحین این حادثه 15 نفر بودند که یکنفر از آنان که دچار شکستگی ترقوه شده بود توسط ماشینهای عبوری به بیمارستانهای بین راه منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
وی در این خصوص افزود: یک نفر دیگر از مصدومین نیز با اعزام به بیمارستان ایذه به طور سرپایی در بیمارستان این شهرستان مورد درمان قرار گرفت و مرخص شد.
وی در خصوص سرنوشت 13 نفر دیگر از مصدومان این حادثه گفت: هر 13 نفر مصدوم این حادثه هم اکنون در بیمارستان گلستان تحت مداوا هستند و با اقدامات و تمهیدات انجام شده در صورت لزوم آمادگی لازم برای اعزام مجدد این افراد به سایر نقاط کشور وجود دارد.
موسوی با اشاره به این که در شرح وظایف فوریتهای پزشکی در خصوص اعزام این مجروحان به سایر نقاط کشور الزامی وجود ندارد تاکید کرد: از آنجایی که مجروحان از فرهنگیان ایثارگری بوده اند که قصد بازدید از مناطق عملیاتی جنگی را داشته اند هم اکنون تمام تمهیدات لازم برای هر نوع جابجایی و تهیه امکانات تا حد ویژه اندیشیده شده است.
وی افزود: شخصا هر ده دقیقه یکبار وضعیت بیماران را بررسی می کنم و یک نماینده ویژه نیز از سوی مرکز فوریتهای پزشکی در بیمارستان حضور دارد تا به وضعیت بیماران رسیدگی کامل و لازم صورت گیرد.
موسوی گفت: چند نفر از مصدومین حادثه هم اکنون در بخش ای سی یو و تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند.
بر اثر واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس حامل اعضای کاروان های راهیان نور در محور ایذه - دهدز 27 نفر جان باختند.
این اتوبوس دوشنبه شب در این محور واژگون شد و 13 نفر دیگر از سرنشینان آن مجروح شدند.
1777/7166/587 شماره 093 ساعت 13:49 تمام
۰ نفر