۲۱ شهریور ۱۳۸۸، ۰:۰۱
کد خبر: 7332306
T T
۰ نفر
چاپ آگهی های تبریک برای مدیران دولتی با کدام انگیزه ؟ # تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 88/06/21 اقتصاد.شرکت هپکو.تبلیغ در حالی که رییس جمهور و بسیاری از وزرا بارها از افراد و شرکتهای مختلف خواسته اند از درج آگهی های تبریک در جراید و رسانه ها خطاب به آنها خودداری کنند،مناسفانه برخی از موسسات و شرکتها با بی توجهی به این توصیه به طور فزاینده ای در حال تشدید این روند غیرحسنه هستند. به گزارش ایرنا،ازجمله مهمترین این موارد اقدام شرکت تولید تجهیزات سنگین - هپکو در روز جاری (شنبه ) برای چاپ پیام تبریک در روزنامه همشهری برای وزرای راه وترابری، کشور، صنایع و معادن، بازرگانی و مسکن و شهرسازی می باشد. اقدام این شرکت و سایر موسسات برای چاپ پیام تبریک در جراید در حالی انجام شده که مسئولان عالیرتبه کشور از جمله دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری توصیه هایی را برای کاهش هزینه ها و عدم چاپ آگهی تبریک نموده است از آنجا که سال جاری به نام سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده، چاپ آگهی تبریک با هزینه ای افزون بر 50 میلیون ریال در راستای اهداف اصلاح الگوی مصرف نیست و خدای ناکرده شائبه تلاش برای امتیازگیری از مدیران دولتی را ایجاد می کند. تبریک جمعی از پزشکان به وزیر مسکن ! همچنین بهداشت در روزنامه کیهان، پیام مدیریت صندوق بازنشستگی شرکت ملی مس ایران و همچنین مدیر مجتمع دخانیات گیلان به وزیر صنایع در روزنامه گسترش صنعت، و همچنین تبریک مجتمع صنعتی ماموت به وزیر بازرگانی از جمله دیگر پیام تبریک های درج شده در مطبوعات امروز است. اقتصام ** 9141 ** 1558
۰ نفر