۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7206472
T T
۰ نفر
500 هزار نیروی انتظامی و امدادی در جاده های کشور مستقر شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/26 اجتماعی.نیروی انتظامی.نوروز 90.عیدانه اصفهان- فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تدابیر گسترده پلیس برای سفرهای امن نوروزی گفت: بیش از 500هزار نفر نیروهای انتظامی و امدادی در جاده ها وشهرها، بویژه مناطق مهمان پذیرتر مستقر شد.
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در حاشیه حضور در صبحگاه مشترک قرارگاه انتظامی استان اصفهان، در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به حجم وسیع امکانات تدارک دیده شده از سوی نیروی انتظامی اگر مردم نیز قدری بیشتر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را کنند و به توصیه های ایمنی توجه بیشتری داشته باشند، نوروزی کم حادثه و بی خطری را سپری خواهند کرد.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: مجموعه اقدامات تدارک دیده شده حکایت از آن دارد که نوروزی سال 90 توانایی تبدیل شدن به یکی از ماندگارترین نوروزهای چند سال اخیر را دارد.
وی با بیان اینکه پیش درآمد نوروز امسال خیلی خوب شروع شد و شاهد حضور پر جنب و جوش مردم برای خرید از بازارها هستیم، ابراز امیدواری کرد که ایام نوروز سال 90 با نشاط تر و شاداب تر از سال های گذشته باشد و مردم بیشتر به گشت و گذار بپردازند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس همه امکانات خود را برای استقبال از نوروز و خدمت رسانی به مسافران نوروزی بسیج کرده است.
وی افزود: طرحهای نوروزی پلیس آغاز شده و نیروها در جاده های سطح کشور مستقر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: امسال با تدابیر و اطلاع رسانی انجام شده و با همکاری مردم کم حادثه ترین چهارشنبه آخرسال یک دهه گذشته را تجربه کردیم.
وی تصریح کرد: در ایام منتهی به عید امثال شاهد امنیت و همچنین تسهیلات ترافیکی مثال زدنی بوده ایم که این اقدامات در کنار آمادگی دستگاه های امدادی، اطلاع رسانی به جامعه و همکاری مردم، کم حادثه ترین چهارشنبه آخرسال یک دهه گذشته را رقم زد.
7140/ 1042 شماره 023 ساعت 11:43 تمام
۰ نفر