۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7206291
T T
۰ نفر

آیت الله علوی گرگانی:

۲۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7206291
آیت الله علوی گرگانی: سازمان کنفرانس اسلامی موضع گیری قاطع درقبال فجایع بحرین داشته باشد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/26 سیاسی.استاد برجسته حوزه.علوی گرگانی قم - استاد برجسته حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از تمام سازمان های جهانی بخصوص سازمان کنفرانس اسلامی خواست که در مورد کشتار مسلمانان در بحرین از انفعال خارج شده و موضع گیری عملی و قاطع در این زمینه اتخاذ کنند.
آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در این بیانیه که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت ،آورده است: تجاوز برخی دولت های عربی دست نشانده به ملت مظلوم بحرین و کشتار مردم توسط دولت بحرین و برخی مزدوران، نشان دهنده ترس و وحشت آنان از بیداری ملت ها در مقابل ظلم آنان است.
بیانیه ادامه یافته است: در درجه نخست از علمای اسلام می خواهم در مقابل ظلم، سکوت نکنند و تعجب می کنم از برخی به ظاهر عالمان وهابی که به دستورات قرآن و حکم و وجدان خود پشت کرده اند و به جای حمایت از مظلوم، از ظالم پشتیبانی می کنند.
آیت الله علوی گرگانی با محکوم کردن این جنایات آورده است: به امید روزی که فرج فرا رسد و حکومت الهی بر تمام عالم تسلط پیدا کند. ک/1 553/ /550 شماره 003 ساعت 09:44 تمام
۰ نفر