۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7205372
T T
۰ نفر
سقوط کابل مخابراتی بر روی ریل قطار شهری خط پنج مترو تهران را مسدود کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/20 اجتماعی.سقوط خط پنج مترو.کابل مخابراتی تهران- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه علت مسدود شدن خط پنج مترو در بامداد امروز جمعه را سقوط کابل مخابراتی بر روی ریل عبوری قطار اعلام کرد..
محسن محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با سقوط این کابل مخابراتی شبکه برق خط پنج دچار آسیب دیدگی و قطع شده است به طوری که مترو مسیر تهران به گلشهر مسدود می باشد.
وی اظهار داشت: با اطلاع از این حادثه بلافاصله هماهنگی های لازم برای انتقال مسافران این خط مترو با اتوبوس به مبادی و مقاصد مورد نظرشان انجام شد.
محمدیان تاکید کرد: اکنون مسوولان فنی مترو مشغول تغییر کابل و رفع نقص فنی هستند و تا ساعت 14 امروز این مسیر مترو بازگشایی خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا کابل مخابراتی بر روی قطار در حال حرکت سقوط کرده است یا خیر؟ گفت: هیچ کابلی بر روی قطار سقوط نکرده و هیچ مسافری نیز آسیب ندیده است.
محمدیان اضافه کرد: حال همه مسافران این خط مترو خوب است.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به مسافران توصیه کرد: تا بازگشایی کامل خط پنج مترو به ایستگاه های منتهی مراجعه نکنند تا مسیر باز شود.
محمدیان همچنین گفت: در ایستگاه های سایر خطوط مترو نیز اطلاع رسانی لازم جهت این حادثه به مسافران داده می شود.
تهرام/9136/507 شماره 013 ساعت 11:10 تمام
۰ نفر