۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7205289
T T
۰ نفر

72 هزار مشاور جوان در سطح کشور فعالیت می کنند

۱۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7205289
72 هزار مشاور جوان در سطح کشور فعالیت می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/19 سیاسی.مشاوران جوان ریاست جمهوری.جوانان.کشور قزوین - معاون استانی گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری از فعالیت 72 هزار مشاور جوان در عرصه های مختلف خبر داد و گفت: پنج هزار نفر از این مشاورین پیوسته و بقیه به عنوان مشاورین وابسته محسوب می شوند.
به گزارش ایرنا، امیر رضا افراشته روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین، افزود: مشاورین جوان در سطح سازمان ها و نهادهای مختلف به ارایه مشاوره و ایده های خلاقانه به سطوح مدیریتی می پردازند.
وی اظهارکرد: گروه مشاوران جوان از پنج سال پیش و با هدف ورود ایده خلاقانه قشر جوان به عرصه مدیریت کشور و آماده ساختن جوانان برای در اختیار گرفتن مدیریت در آینده تشکیل شد.
این مسوول زمینه سازی برای جایگزینی جوانان برای ورود به عرصه مدیریت کشور را از اهداف مهم این گروه خواند و افزود: گروه مشاورین جوان ریاست جمهوری برای تحقق این هدف در حال برنامه ریزی و تلاش است.
افراشته اظهار داشت: ضروری است بستری فراهم آید تا جوانان مدیریت بخش های مختلف را در آینده بدست گیرند و این سازمان این زمینه را مهیا می کند.
معاون استانی گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری، به انجام 20 سفر استانی این گروه اشاره و اظهارکرد: هدف از سفر به استان های مختلف رصد فضای موجود و شناسایی ظرفیت ها در حوزه جوانان است تا با برنامه ریزی های لازم و اصولی، با شتاب بیشتری به سمت تحقق اهداف گروه مشاورین حرکت کنیم.
افراشته از ایجاد سازمان فراگیر مشاوران جوان خبر داد و گفت: این سازمان بدون تحمیل هزینه به دستگاه ها و به صورت غیر اداری ارتباط دو سویه بین جوانان و دولت برقرار می کند تا فضای ورود جوانان مستعد به بدنه مدیریتی کشور را تقویت کند.
معاون استانی گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز نگاه مدیران کشور به مشاوران جوان تنها نگاه حمایتی نیست، بلکه دیدگاهی برای کار کردن و استفاده از ظرفیت های این قشر در انجام امور است.
افراشته ادامه داد: با حضور آقای مهندس رحیم مشایی به عنوان رییس گروه مشاوران جوان رییس جمهوری فضای مناسبی برای کار و فعالیت پیش این گروه گشوده شده است و معتقدم این مساله به تقویت حضور و نفوذ جوانان و آماده سازی آنان برای ورود به عرصه های مختلف مدیریتی و اجتماعی کمک زیادی می کند.
معاون استانی مشاوران جوان ریاست جمهوری در پایان یادآور شد: با ماموریت هایی که از سوی دولت به مشاوران جوان واگذار شده است، زمینه برای استفاده از ظرفیت ها و خلاقیت های جوانان در عرصه مدیریت کشور بیش از پیش فراهم خواهد شد.
7392/ 614/506 شماره 177 ساعت 16:26 تمام
۰ نفر